fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אסף לביתו גראד עם חומר נפץ למזכרת

אסון נמנע בסוף השבוע באשקלון. תושב העיר לקחת למזכרת ראש נפץ של רקטת גראד ממבצע עמוד ענן. הרקטה הכילה חומר נפץ פעיל, והוא אף נתן לידיו לשחק בו. תושייה ונחישות של חבלן במשטרת ישראל ששמע על המקרה, מנע אסון
הגארד שנלקח לבית
אסון נמנע: הגארד שנלקח לבית (התמונה באדיבות משטרת ישראל)

יחידת החבלה של מרחב לכיש נטרלה ביום שישי בפעילות מורכבת ראש נפץ של רקטת גראד, שנאסף על ידי תושב אשקלון אל ביתו כ"מזכרת" ממבצע "עמוד ענן". נפל הרקטה הכיל חומר נפץ פעיל במשקל מספר קילוגרמים. הוא אף התיר לילדיו הקטנים לשחק בו. המקרה נחשף לאחר שביום שישי האחרון, במהלך משחק כדורגל שכונתי, שמע חבלן ממרחב לכיש כי שחקן בקבוצה אסף לביתו את הנפל. החבלן חשד כי מדובר בחלק זניח של רקטה.

אל הבית נשלח במיידי חבלן מיחידת החבלה של מרחב לכיש, אשר גילה כי מדובר בראש קרבי של רקטת גראד, בעל חומר נפץ ומנגנון פעילים. יחידת החבלה טיפלה בנפל, שנלקח למקום מבודד לצורך נטרולו, ובכך נמנעה פגיעה בחיי אדם.

משטרת ישראל מבקשת להעביר לציבור כי בשום מקרה אין לגעת בנפלים או חלקי רקטות. "במידה שנתקלתם בהם, יש להתקשר מיידית למוקד 100, לצורך טיפול חבלני המשטרה".

הגארד שנלקח לבית
אסון נמנע: הגארד שנלקח לבית (התמונה באדיבות משטרת ישראל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות