fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אנשי עסקים מגלים עניין ברכישת הפועל עזריאלי עכו

בעיריית עכו ממשיכים בחיפושים אחר רוכש להפועל עכו. השמות האחרונים הם עדי קריספין, לשעבר האיש החזק בהפועל תל אביב, ודן לובינסקי, איש עסקים בלגי.
על פי המתווה, שכבר פורסם בעבר, עיריית עכו תמשיך להעמיד לרשות האגודה את המגרש העירוני ואת מגרשי האימון, בעוד הרוכשים יהיו מחויבים להשקעה של לפחות 8 מיליון שקלים בכל עונה, במטרה להשביחה ולהעמיד סגל שחקנים איכותי שיתמודד כראוי בליגת העל. השניים אף התארחו לאחרונה בעכו, קיימו סיור במתקני האגודה ואף צפו במשחקה של עכו נגד הפועל פ"ת. לובינסקי התארח בשבוע שעבר בדיסקרטיות במשחקה הביתי של עכו מול הפועל פ"ת.

מהפועל עזריאלי עכו נמסר: "זה לא סוד שהעירייה מעוניינת להפחית תלותה של הקבוצה בתקציב העירוני, אבל כרגע הכל נמצא בשלב של שיחות, פגישות והעברת מסמכים. נקווה שהפעם המהלך יצא לפועל".

הקבוצה החמיצה בשבוע שעבר הזדמנות לצמצם את הפער ממוליכת הטבלה מכבי נתניה ולהגדיל את פער הנקודות מהפועל רמת גן שבמקום השלישי, אך שער שוויון שספגה בתוספת הזמן העניק לה רק נקודה, במשחק החוץ שלה נגד הפועל עפולה (1:1).

zemah (3)
שער שלא הספיק לניצחון. ציון צמח חוגג את שער היתרון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

היום (שישי) בשעה 15:00 עכו תצא למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה מכבי שעריים.

עוזר המאמן איציק טוויזר: "המיקום של שעריים בטבלה לא מבטיח ניצחון. הם יבואו להילחם על החיים שלהם ומשחקים מהסוג הזה הם מוקש גדול. אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו ולהוכיח שאנחנו קבוצה ווינרית".

לראשונה מזה חודשים רבים, הקשר הליטאי מינדוגס פנקה, נכלל בסגל הקבוצה. הבלם מושיקו מישאלוף, שנפגע בברכו במשחק נגד הפועל פ"ת ונעדר מהמשחק האחרון נגד עפולה, חזר השבוע לאימונים, אולם טרם החלים לחלוטין והוא בספק למשחק. מי שעשוי להמשיך לקבל קרדיט בעמדת הבלם, הוא אור אלקבץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות