fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני שמח ששלומי ממותגת אחרת"

רם נעמן, יזם נדל"ן חרוץ שהקים את חברת הבנייה אלרם נכסים, מפריח את השממה בשלומי. בראיון מיוחד ל"צפון-1" ולבלינקר הוא מספר על החינוך הקיבוצי "הדבר הכי טוב שיכלו לעשות בשבילי", על רצונו לשבור את הסטיגמות "החלום שלי הוא שיורידו לשלומי את הכותרת עיירת פיתוח", ועל שכונת יערית המתפתחת
להפריח השממה בשלומי. רם נעמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

רם נעמן משלומי הוא ילד טוב ירושלים. יזם נדל"ן חרוץ שהקים את חברת הבנייה אלרם נכסים בעשר אצבעותיו יחד עם בן דודו אשכול נעמן.  לזרוע היזמות הצטרפה גם חברת ביצוע אשר מספקת כיום שירותי בנייה לבתים צמודי קרקע בבנייה פרטית.

ניכר כי נעמן נמצא בזמן הנכון ובמקום הנכון. הוא בן 34, נשוי לרעות, מעצבת פנים, והשניים הורים לעידו בן השנה וארבעה חודשים ומנסים במקביל להפריח את השממה בשלומי. נעמן הוא מחלוצי הקבלנים שיהיו חתומים על הבנייה החדשה בשכונת יערית.

אלרם נכסים היא החברה היחידה שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית פרויקט מגורים של 41 יח"ד ב-11 בניינים. למעשה זה יהיה הפרויקט הבלתי רווי היחיד שיוקם עם דירות ארבעה_חמישה חדרים הצופות לנוף מרהיב של ים מצד אחד ורכס ההר מהצד השני. אני פוגשת את רם באחד מבתי הקפה השכונתיים של שלומי. ממכנסיו מבצבץ נשק אישי. כיאה לתקופה השוררת במדינה, גם הוא חש מחויב להגן על אזרחים.

נעמן קטע קריירה מפוארת ומרשימה בשייטת 13. בדיוק אחרי שסיים תואר בממשל ודיפלומטיה החליט לחזור הביתה, לשלומי, המקום בו גדל, ולו הוא שומר אמונים. עם זאת, הוא לא ישכח את המהמורות והקשיים בדרך. העמן שירת בקבע חמש שנים והיה מפקד בכיר, השתתף במצעים חשאים כמו קארין A ואניית הנשק קלוס C שנמצאה בחופי אילת. עד היום, לפעמים הוא נעלם לחודש וחצי, כיאה לאיש הדממה.

הוא בנם של פאני ומיכה נעמן. דודו הוא ראש מועצת שלומי גבי נעמן, קשר שהוא נמנע לדבר עליו ועד כה בכלל התרחק  מהייחוס המשפחתי. בראיון הוא פותח תיבת פנדורה, כדי לשים אחת ולתמיד את העבר בקופסה.

נעמן: "אמנם גדלתי בשלומי, אבל בכיתה א' אבא שלי לקח אותי ברכב ושם אותי בקיבוץ. מכיתה א' עד י"ב למדתי בחינוך הקיבוצי. כל החינוך שלי התבסס על החיים בקיבוץ. זה הדבר הכי טוב שיכלו לעשות לי בחיים ואני  מוקיר לו תודה. הוא רצה בשבילי ובשביל האחים שלי עתיד אחר, יותר טוב ממה שהיה להם בשלומי. הדרך בקיבוץ הכווינה אותי למורשת קרב, כזאת שלא למדתי בבית, כזאת שלא הייתה מורגשת בשלומי. 

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "צפון 1".

להפריח השממה בשלומי. רם נעמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
להפריח השממה בשלומי. רם נעמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות