fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אמא חסרה לי"

מתגעגע. סהר כהן (צילום ירון כהן)
מתגעגע. סהר כהן (צילום ירון כהן)

סהר כהן מהפועל בית שאן, חגג בסוף השבוע את יום הולדתו ה- 20. הכדורגלן הצעיר והמוכשר האמין כי בנקודת הזמן הזו, יהיה במקום אחר בקריירה שלו. "זו לא עונה מזהירה עבורי", מודה השחקן המוכשר, ששותף העונה רק ב- 7 משחקים, באף אחד מהם לא סיים 90 דקות מלאות, "קרו דברים שלא ציפיתי שיקרו והם פגעו בי מאוד, אבל אני אופטימי, מסתכל קדימה", הוא מסביר.

כשסהר כהן מדבר על דברים שקרו, הוא מתכוון למותה של אמו יעל חיה ז"ל, שנפטרה בגיל 38, לאחר מאבק בן חמש שנים במחלת הסרטן. "בעונה שעברה התחלתי להשתלב, כבשתי שני שערים, העונה חשבתי להמשיך להתקדם, במשחק הראשון של העונה הייתי בהרכב, ואז אמא שלי  נפטרה. זה החזיר אותי אחורה, שבר אותי, מאז אני לא מצליח להתאושש", הוא מודה במונולוג מרגש.

מתגעגע. סהר כהן (צילום ירון כהן)
מתגעגע. סהר כהן (צילום ירון כהן)

סהר כהן אומר ש"מותה של אמי היה מכה לא קלה עבורי. כשהיא הייתה בחיים הייתה מעורבת בקריירה שלי, היא עודדה אותי, תמיד רצתה שאצליח, היום זה נותן לי כוח להצליח למענה, להוכיח לה שאני שחקן טוב".

מותה של האם הותיר את משפחת כהן בהלם. האב אלי נותר עם שלושה ילדים בבית. "אנחנו מחוזקים, מגובשים מתמיד, ממשיכים למענה. יש לנו אחד את השני ואבא שלי מלווה אותי בכל מגרש, מגיע למשחקים גם כשאני לא משחק, מעודד ותומך", הוא אומר.

יעל חיה כהן ז"ל (צילום עצמי)
יעל חיה כהן ז"ל (צילום עצמי)

-כמה אמא חסרה לך?

"המון, תמיד, זה דבר שאי אפשר להתגבר עליו, היה לנו קשר מיוחד, היינו כמו חבר וחברה, היא הייתה מספרת לי סודות ואני לה, זה חלק שלא ירפא לעולם. לפני כל משחק אני מסתכל לשמיים ומבקש ממנה עזרה. אני עונד שרשרת עם הדיוקן שלה ולובש חולצת טריקו מתחת לחולצה עם תמונה שלה. כשאבקיע שער אקדיש לה אותו, אסתכל לשמיים ומאמין שהיא תראה מלמעלה ותהיה גאה בי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות