fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלירן גפסו פרש מהמרוץ, הצטרף לטויטו

בנו של ראש העיר לשעבר לא ימשיך את דרכו. הבוקר הודיע כי הוא פורש מהמירוץ לראשות העיר נצרת עילית
יד ביד. טויטו וגפסו (צילום עצמי)
יד ביד. טויטו וגפסו (צילום עצמי)

הסתיים עידן גפסו בנצרת עילית, לפחות בשנים הקרובות. אם ראש העיר לשעבר, שמעון גפסו, עוד השתעשע ברעיון שבנו אלירן יחליף אותו בלשכת ראש העיר, הרי שהיום (רביעי) הוחלט סופית שהדברים לא יקרו "החלטתי להסיר את מועמדותי ולתמוך בבחירתו של  נתנאל טויטו לראשות עיריית נצרת עילית", הודיע גפסו ג'וניור, לאחר משא ומתן עיקש עם אנשי טויטו.

לאחר אחרי האיחוד בין פלוט לגדלקין, הבינו במחנות טויטו וגפסו כי גם הם חייבים ליצור   גוש גדול וחזק. הבעיה הייתה מי יצטרף למי. במחנה טויטו הבהירו: "אין סיכוי שיפרוש מהמרוץ, הוא הוכיח בשנתיים האחרונות כי יש לו עמודשדרה". במחנה גפסו הבינו את הרמז ובסופו של דבר הלכו על המהלך. במחנה טויטו הבהירו: "זה לא איחוד, זה אלירן גפסו מצטרף לנתנאל טויטו".

"לנתנאל ולי הרבה מן המשותף. שנינו ילידי העיר, גדלנו והתחנכנו בה. גם בשירות הצבאי ובהכשרתנו האקדמית עברנו מסלולים דומים. נתנאל ואני רואים עין בעין את טובתה ואת קידום עתידה של נצרת עילית. התרשמתי מהעשייה ומהחזון שלו ושמחתי לראות שגם הוא מציב את תנופת הקליטה, הבנייה והפיתוח של העיר במקום מרכזי בתוכניות שיש לו בשורה ארוכה של נושאים. טויטו הוא בהחלט האיש הנכון להוביל את נצרת עילית בשעה זו", הבהיר אלירן גפסו.

יד ביד. טויטו וגפסו (צילום עצמי)
יד ביד. טויטו וגפסו (צילום עצמי)

נתנאל טויטו: "זהו ניצחון ראשון של הפוליטיקה החדשה על זו של העסקנים והעסקנות. אלירן החליט לוותר על רצונותיו ולהקריב מעצמו לטובת הציבור כולו, לטובת העיר שלנו. זהו מעשה אצילי הראוי לכל הערכה".

טויטו הוסיף כי "אנחנו כאן על מנת להנהיג פוליטיקה אחרת. פוליטיקה נקיה וערכית, שמעמידה את טובת הציבור במקום הראשון ואינה עוסקת בקומבינות אפילות ובחלוקת משרות על חשבון הציבור. החבירה שלנו נותנת לאנשים תקווה לעתיד טוב יותר לנצרת עילית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות