fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה יחנו 100 אלף איש?

שטח החנייה בטיילת (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שטח החנייה בטיילת (צילום: אדריאן הרבשטיין)

סערה בנהריה. שטח החנייה הגדול בטיילת נהריה נסגר השבוע לכלי רכב ומשאיות. בעוד כשבועיים יחלו אירועי הקיץ בטיילת ועיריית נהריה דיווחה בשנה שעברה כי ביקרו באירועי הקיץ  100 אלף מבקרים, רק שהשנה הם יישארו ללא פתרון לחנייה בחינם.

מדובר על קרקע על שטח פרטי שנקנה לפני עשרות שנים על ידי איש עסקים מהצפון וחלה עליה תוכנית בנייה למלון של עשר קומות.  מבדיקה התברר כי לא הוגשה לוועדה המקומית בקשה להיתר בנייה.

שטח החנייה בטיילת (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שטח החנייה בטיילת (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במשך השנים לאור מצוקת החנייה הגדולה בעיר, שטח זה הוסב לחניה בשימוש זמני. מבדיקה התברר כי בעלי הקרקע יסב את השימוש בשטח לחנייה בתשלום. תושבים הגיבו השבוע בכעס רב על הפגיעה באיכות חייהם לאור העובדה כי זהו שטח החנייה היחיד לבאי טיילת, אירועי הקיץ, הקאנטרי העירוני ושדרות געתון ואין חלופה אחרת.

מעיריית נהריה נמסר: "ראשית, מדובר בשטח פרטי וזכותו של בעליו לנהוג בו מנהג בעלים ולסגור אותו. עם זאת, העירייה עושה מאמץ על מנת להסדיר מול בעלי השטח את השארת החניון פתוח לציבור ללא תשלום עד סוף שנת 2018".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות