fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין כמו מראה עיניים

מאיה אגם עם המשקפיים. להכניס את הלקוח לתוך חלום (צילום: אסי קוטין)
מאיה אגם עם המשקפיים. להכניס את הלקוח לתוך חלום (צילום: אסי קוטין)

רוצים לקנות דירה? תשכחו מכל מה שהכרתם עד כה. זוג משקפיים חדש שהגיע לסוכנת הנדל"ן מאיה אגם, מאפשר לכם לראות את הנכס בצורה הכי טובה שיש, מבלי לצאת מהמשרד

תשכחו מכל מה שידעתם על מכירת דירה. זוג משקפיים חדש, שהגיע לסוכנת הנדל"ן מאיה אגם בחדרה, מספק חוויית קנייה חדשה המאפשרת לרוכשים לצפות הכי מקרוב שיש בדירה בה הם מעוניינים.

מאיה אגם עם המשקפיים. להכניס את הלקוח לתוך חלום (צילום: אסי קוטין)
מאיה אגם עם המשקפיים. להכניס את הלקוח לתוך חלום (צילום: אסי קוטין)

אבל עוד לפני המשקפיים, במשרד של אגם מקבל הלקוח חוויה מסוג אחר. זה מתחיל בעוד משהו חדש _ סיור וירטואלי ממוחשב שמאפשר לו לראות את הדירה בה הוא מעוניין בצורה טובה יותר, עם התמקדות בפרטים הכי קטנים. הלקוח מקבל מפה של האזור, פרטי הנכס, תמונות וגם תרשימים עם מדידות מדויקות _ וזאת במידה והוא כבר חושב על שינויים ושיפוץ הדירה.

במידה והלקוח מעוניין להמשיך לבדוק את הדירה, הוא מקבל למייל שלו דף נחיתה מיוחד עם כל הפרטים.

אבל זה רק "המתאבן". על מנת ליצור ללקוח חוויה מסוג אחר, רכשה אגם לאחרונה את המשקפיים שהזכרנו בפתיח. מדובר במוצר חדש שפותח בישראל ונכנס לשוק רק לאחרונה. אגם היא הראשונה באזור שמצוידת באפקט החדש, שמאפשר ללקוח לערוך ממש סיור בדירת החלומות שלו, מבלי לזוז מהמשרד.

כמו כל ישראלי טיפוסי, לא האמנתי עד שלא ניסיתי. שמתי את זוג המשקפיים על העיניים, ופשוט "עפתי". מציאות וירטואלית במיטבה, רק שבמקרה הזה המציאות היא אמיתית לחלוטין. המשקפיים מאפשרות לך לראות את הדירה המדוברת כאילו שאתה נמצא בתוכה, לסייר ולעבור מחדר לחדר, להתמקד בפינות מסוימות ופשוט להתמקד על כל מה שאתה רוצה, וזאת רק על ידי המבט.

אגם: "למען האמת כשקיבלתי את המוצר החדש לא הערכתי את כוחו. רק בעקבות תגובות של כמה אנשים שחשו את המוצר בעצמם, הבנתי במה מדובר. המשקפיים הללו פשוט מכניסות את הלקוח לתוך החלום. מכאן ואילך הכדור בידיים שלו. כמובן שעוד לפני שאני מחליטה להראות ללקוח את הדירה במשקפיים הללו, הוא עובר אצלנו את כל המסלול הרגיל, כי המטרה היא לא למכור דירה אלא להתאים לכל אחד את הדירה הנכונה בשבילו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות