fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי ארבע שנים: פוענח ניסיון האונס של תושבת חדרה

צילום: משטרת ישראל

הותר לפרסום היום (חמישי) כי משטרת ישראל עצרה לפני כשבועיים תושב יהודה ושומרון בן 35 בביתו, זאת לאחר לאחר שפרופיל ה-DNA  שנדגם ממנו לאחרונה בגין עבירת שב"ח (שהייה בלתי חוקית) בדרום הארץ, נקשר לניסיון אונס בתושבת חדרה לפני ארבע שנים. לפי החשד, העצור ניסה לאנוס את תושבת העיר סמוך לביתה.

ראשיתה של החקירה עם קבלת תלונה במרץ 2014 מתושבת חדרה כבת 20,  שדיווחה כי בוצע בה ניסיון אונס ברחוב הסמוך לביתה כשיצאה לריצת בוקר. לאחר שנאבקה עם התוקף, הצליחה להבריח אותו בטרם ביצע את זממו ואף הצליחה לפצוע אותו, באופן שהותיר על בגדיה כתם דם. הדם נדגם על ידי שוטרי תחנת חדרה והופק ממנו פרופיל דנ"א.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

בתום ארבע שנים חלה לאחרונה התפתחות בחקירה, עם מעצרו של החשוד בגין עבירת שב"ח בדרום ולאחר שנדגם על פי החוק, נמצאה התאמה של פרופיל הדנ"א שלו עם התיק המדובר בחדרה. בהמשך נמצאה גם התאמה של החשוד לקלסתרון שסיפקה האישה בשעתו, והיא זיהתה אותו בבירור במסדר זיהוי שנערך, על אף חלוף הזמן.

מהמשטרה נמסר כי החשוד נעצר לפני כשבועיים ומעצרו הוארך מספר פעמים במסגרת החקירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות