fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה ממבט חברתי

יפית פינשטיין רכזת פעילות חברתית במרכז הצעירים של נצרת עילית ודוד שנאן מנהל פרויקט "כנפיים של קרמבו", הכירו והתאהבו במהלך פעילות ההתנדבותית משותפת למען הקהילה.
יפית ודוד (צילום עצמי)
יפית ודוד (צילום עצמי)

יפית ודוד הכירו במהלך פעילות חברתית משותפת, שארגנו במרכז הצעירים, יפית בהיותה רכזת חברתית ודוד בהיותו פעיל חברתי בקהילה שהתנדב במשך שנים רבות בתנועת "כנפיים של קרמבו", שפועלת למען ילדים בעלי מוגבלויות.

"יש לנו שפה משותפת", מסבירה יפית את הקליק שנוצר בינה לבין דוד "שנינו פעילים חברתיים, ההיכרות הראשונה בינינו היה כשדוד הגיע למרכז צעירים כדי להשתתף בפעילות שארגנתי", היא מספרת. גם דוד מסכים שערך התרומה וההתנדבות הטבוע בו ובבחירת ליבו היווה מוקד משיכה. "האהבה פרחה והתקדמנו שלב ועוד שלב עד שביום ההולדת שלה הפתעתי אותה והצעתי נישואין".

יפית ודוד (צילום עצמי)
יפית ודוד (צילום עצמי)

הצעת הנישואין הייתה בתאריך 30 בדצמבר על הר הכרמל. כעת מתכננים בני הזוג את החתונה שתתקיים ב- 31 באוגוסט 2017 בהשתתפות כל החברים במרכז הצעירים. "ההתרגשות רבה והשמחה גדולה", סיפרה מנהלת המרכז לודמילה שקולניקוב.

גם מחזיק תיק הצעירים, אלון חלפון, מברך את הזוג הצעיר וציין כי זהו אינו סיפור האהבה הראשון שנולד במרכז הצעירים שנודע גם בהיותו מעין מרכז להיכרויות בקרב הצעירים שפוקדים אותו, חיילים משוחררים וסטודנטים בני העיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות