fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי שמול ינהל את קמפיין הבחירות של ישראל סביון

חיפה זקוקה לפוליטיקאי כמו סביון. אבי שמול צילום: דורון גולן
חיפה זקוקה לפוליטיקאי כמו סביון. אבי שמול צילום: דורון גולן

יועץ התקשורת אבי שמול, מונה למנהל קמפיין הבחירות של ישראל סביון, המתמודד בבחירות לראשות העיר חיפה. שמול, לשעבר עורך וכתב ב"הארץ", ברשת שוקן ובידיעות תקשורת, הינו בעליה של חברת "עושים עניין", העוסקת בייעוץ תקשורת ואסטרטגיה, קופירייטינג והפקת תכנים. בין לקוחות החברה בשנים האחרונות נמצאים, בין השאר, חברת נתיבי ישראל, הרכבת הקלה של תל אביב, מנהרות הכרמל, הטכניון ורשויות מקומיות בצפון. בין מערכות הבחירות שהחברה ניהלה בהצלחה, נמצאות סיעת הבית היהודי, מפלגת ישראל ביתנו ורשימת צעירי חיפה.

החברה של שמול העניקה שירותי אסטרטגיה, ייעוץ תקשורתי שוטף, שירותי דוברות וניהול מערך קשרי קהילה לאורך תקופת הקמת מנהרות הכרמל. הפעילות בוצעה בהצלחה, במקביל לביצוע חפירה באמצעות כ-5,000 פיצוצים בלב העיר חיפה. החברה ליוותה את הליכי המיתוג של חברת "נתיבי ישראל", הקמת חברת נמל אשדוד, הקמת הרכבת הקלה של תל אביב ופרויקטים לאומיים נוספים. כחלק מהתרומה לקהילה, העניק שמול בעשור האחרון שירותי דוברות והסברה לעמותת "יחד" למען החייל הבודד המטפלת בחיילים בודדים בחיפה, לסניף האגודה למלחמה בסרטן בחיפה ולעמותת ארץ כרמל, המקדמת פעילות בתחומי קיימות, איכות הסביבה ומחזור אשפה.

חיפה זקוקה לפוליטיקאי כמו סביון. אבי שמול צילום: דורון גולן
חיפה זקוקה לפוליטיקאי כמו סביון. אבי שמול
צילום: דורון גולן

"אני מודה לישראל סביון על האמון ועל הזכות להצטרף לנבחרת איכותית של אנשים צעירים ומוכשרים", אמר שמול, "ההיכרות האישית בינינו החלה כאשר הייתי דובר אגודת הסטודנטים והצטרפתי לפעילות של תא מפלגת העבודה. לאחר הלימודים, כאשר מוניתי לעיתונאי בעיתון הארץ", סיקרתי באופן שוטף את עיריית חיפה. לדעתי ולדעת רבים, ישראל סביון שהוא איש ביצוע מהשורה הראשונה, היה מנכ"ל עיריית חיפה המוצלח ביותר שכיהן כאן מזה שנים ארוכות. כהונתו הופסקה בבת אחת, ביום בו עמרם מצנע נכנס לתפקיד ראש העיר. כיום מצנע הוא אחד מתומכיו וחבריו הטובים. ראיתי במו עיני כיצד הוואדי מלא פסולת הבנייה מאחורי מסעדת מצה, הפך לטבורה של העיר חיפה עם הקמת הגרנד קניון. לאורך תקופת הבנייה ישראל שניהל את הקמת הגרנד קניון, דאג להיפגש עם עיתונאים על בסיס קבוע ולעדכן בהתפתחויות. היה לו דף מקופל בכיס החולצה, עם רשימה של כל הרשתות והחנויות שהוא אסף לפרויקט אחת לאחת".

כמי שחי שנים רבות בחיפה, לדעתו של שמול, ריצתו של סביון נחוצה למערכת הפוליטית המקומית. "חיפה זקוקה לפוליטיקאי ואיש עסקים מהסוג של סביון. מנהיג בעל ניסיון שיודע להניע אנשים ומערכות. מבין המועמדים, הוא היחיד שיודע לגייס ולנהל כספים במאות מיליוני שקלים ויותר. מבין כל המתמודדים, ישראל הוא היחיד שיכול מחר להתיישב על כיסא ראש העיר ולהביא את חיפה למקום המגיע לה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות