fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבישר לצורי: תחזיר כסף מכיסך האישי

כל תושב נחשב. צורי (צילום: דורון גולן)

ההתנצחות בין  עיריית קרית מוצקין ליו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, נמשכת גם לאחר שבית המשפט נתן את החלטתו. הפעם ההתנצחות היא סביב תשלום הוצאות בית משפט שהעירייה חוייבה לשלם.

הדיון המשפטי שהתנהל היה סביב חוברת שהוציאה העירייה בתחילת השנה וחולקה לתושבי העיר. יו"ר רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, עתר לבית המשפט בטענה כי מדובר בחוברת תעמולה שמשרתת את ראש העירייה לקראת הבחירות המקומיות. בית המשפט קבע כי בחוברת יש משום תעמולת בחירות והורה על השמדת העותקים שנותרו לאחר הפצתה. בית המשפט חייב את העירייה ואת ראש העירייה "ביחד ולחוד" לשלם לאבישר את הוצאות העתירה בסך אלפיים שקלים.

ביום רביעי שעבר הועבר לחשבונו של אבישר סכום של אלפיים שקלים מעיריית קרית מוצקין. בעקבות זאת הודיע אבישר "בעולם נורמלי צורי היה נושא באחריות ומשלם את מלוא הסכום  מכיסו ולא מכיסם של התושבים. לצערנו, כפי שלא החזיר לקופת העירייה ולו שקל אחד מתוך  מאה אלף השקלים שמימנו את הפקת, הדפסת והפצת חוברת התעמולה, שם נמצא הכסף הגדול, צורי נמנע מלשלם גם את האלף שקלים הוצאות המשפט, שפסק לו השופט. בכוונת התנועה לפנות לוועדה לחיוב אישי על מנת שתורה לצורי להחזיר לציבור את כל הכסף עד השקל האחרון".

בעירייה דוחים את טענותיו של אבישר ובתגובה נמסר: "עיריית קרית מוצקין וראש העירייה, חיים צורי, פועלים רק על פי החוק. לפיכך ביקש ראש העירייה לחייבו דרך המשכורת החודשית בסכום של אלף שקלים כחלקו בהחלטת בית המשפט וכך אכן ביצעה העירייה. מוציאי הדיבה ולשון הרע למיניהם יצטרכו כנראה לעמוד בפני תביעה ולתת את הדין על הכפשות אלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות