fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחזור נובמבר 14 יצא לדרך

עצרת גולני (צילום: דו"צ)
עצרת גולני (צילום: דו"צ)

הבוקר התגייסו לצה"ל טירוני חטיבת גולני ופתחו את מחזור הטירונים של נובמבר 2014. במקביל  לוחמי החטיבה קיימו היום יום חינוך והתנדבות בקהילה שבסופו התקיימה עצרת חטיבתית בסימן ״צוק איתן״. בעצרת נכחו מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי, מפקד עוצבת געש, תת-אלוף איציק תורג'מן, מפקדי החטיבה לדורותיהם, משפחות שכולות של נופלי המבצע, פצועי המבצע, אנשי מילואים וכוחות נלווים שהשתתפו במבצע, ולוחמי גולני כיום.

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי: ״בצדק נאמר- איפה שאתה לא שם את גולני הם הולכים קדימה- זהו המגדיר המרכזי של החטיבה. כפי שנלחמתם בחספוס ובאומץ, כך אתם מחבקים עם לב גולנצ'יקי ענק את המשפחות השכולות. במבצע "צוק איתן" הייתה לנו אמונה מלאה במשימתכם. אני גאה בכל אחד ואחד מכם״.

מדברי מפקד החטיבה, אלוף-משנה רסאן עליאן: ״לפני ארבעה חודשים רשמה חטיבת גולני עוד פרק אחד מפרקי הלחימה שלה והמשיכה לבצע את המוטל עליה בצורה הטובה ביותר מאז ומעולם-הגנה על מדינת ישראל. החטיבה שלנו, החטיבה מספר 1, הייתה בקו הראשון בהגנה על תושבי מדינת ישראל מאז הקמתה, ובין לוחמי גולני מאז ועד היום יש חוט מקשר, בלתי ניתן לניתוק.

כמו אז גם היום, קיימת הנחישות ללכת עד הסוף ולבצע את המשימה על אף הקשיים שבדרך. גם היום, אהבת הארץ והרצון העז להגן על תושבי מדינת ישראל מובילים אתכם, כמו אז גם היום הנחישות הזו לעשות הכל כדי להילחם במי שרוצה לפגע בתושבי ישראל. זו תמיד הייתה הרוח של גולני, הרוח שמנשבת לה מבין ענפי העץ של החטיבה״.

עצרת גולני (צילום: דו"צ)
עצרת גולני (צילום: דו"צ)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות