fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האסון בנפאל: מד"א שלח סיוע נוסף לפצועים הישראלים

נפאל (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)
נפאל (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)
נפאל (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)
נפאל (צילום אילוסטרציה פנתרמדיה)

בעקבות אסון מפולת השלגים בנפאל בה נפגעו מטיילים ישראלים, קיים מנכ"ל מד"א, אלי בין, הערכת מצב מיוחדת בה הוחלט להרחיב את המשלחת הרפואית שיצאה לאזור האסון. רופא ופאראמדיק של מד״א המריאו כבר אתמול לנפאל ומחר יצטרפו אליהם שני פאראמדקים נוספים, ואלו יקחו עימם תרופות מיוחדות לטיפול בכוויות קור אשר חסרות לצוותים המטפלים בפצועי האסון.

חברי המשלחת יעמדו מקרוב על מצבם של הפצועים, יעניקו להם טיפול רפואי במידת הצורך, יסייעו בקשר עם הצוותים הרפואיים בבתי החולים המקומיים ובארץ, וילוו את הפצועים בטיסתם לארץ ברגע שמצבם יאפשר זאת. מנכ"ל מד"א אלי בין: ״מד״א, כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל, מחוייב להגיע לכל מקום בעולם בו ישראלים זקוקים בדחיפות לטיפול רפואי מציל חיים – וכך עשינו גם הפעם. התנאים באזור האסון אינם פשוטים וההיערכות בהתאם, כך לדוגמא מרגע שהבנו מאנשי המשלחת שיצאו ראשונים כי לצוותי הרפואה המקומיים חסרות תרופות לטיפול בכוויות קור פעלנו לשלוח את הציוד החסר בהקדם האפשרי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות