fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתכננים אירוע בחורף? כדאי שתקראו

במלון "אחוזת אסיינדה ביער" תוכלו לערוך אירוע בסגנון אירופי מוקפד עם תפאורה של מרחבים קסומים וחוויה קולינארית בלתי נשכחת. ויש מבצע שווה!

 

עונת החורף היא העונה המושלמת לקיום אירועים. מעבר למזג האוויר הסגרירי שמשרה אווירה חמימה ורומנטית – תוכלו לקבל הרבה יותר תמורת הרבה פחות. המושג "הרבה יותר" קיבל בשנים האחרונות משמעות אחרת בתחום הפקת האירועים. הצורך להרשים, לגוון ולחדש – הפך להיות מאתגר במיוחד והעלויות בהתאם. אם בעבר הסתפקנו בעריכת שולחן ובמופע תוכן מלהיב – היום כבר אין די באלה. כמו בכל דבר, הצורך ב"גם וגם וגם" (גם אווירה, גם חוויה, גם אוכל, גם שירות…)- הפך להיות בקשה בסיסית בכל אירוע.

חגיגת טעמים של מנות ייחודיות. אסיינדה ביער [צילום: יח"צ]
חגיגת טעמים של מנות ייחודיות. אחוזת אסיינדה ביער [צילום: יח"צ]
אז אם אתם מחפשים רעיון לאירוע מושלם שכולם ידברו עליו, כדאי שתבררו במלון "אחוזת אסיינדה ביער". באחוזה, תוכלו לערוך אירוע בסגנון אירופי מוקפד, עם תפאורה של מרחבים קסומים וחוויה קולינארית בלתי נשכחת, בניצוחו של השף איציק מרציאנו.

את האורחים שלכם תקבל אווירה קסומה עם אח בוערת וניחוח ערמונים מתפצפצים באוויר. שבילים ירוקים ופסטורליים, מקושטים בעצים ובפרחים ילוו אותם אל אחד מאולמות המעוצבים. לא בכדי הפך המלון ללוקיישן מועדף לצילום אירועים.

מכאן, תתחיל החוויה לה כולם מחכים – חגיגת טעמים של מנות ייחודיות, תבשילים אנינים וקינוחים יצירתיים מבית האחוזה – הם רק חלק מההפתעות שמחכות למוזמנים. לכם, נשאר רק ליהנות.

שימו לב למבצע הבא: לילה במתנה באחוזה בהזמנת אירוע בינואר-פברואר. לפרטים נוספים: טל': 04-9579000/0. לאתר לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות