fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כובעי עור משגעים ואגדה בקופסה כחולה

וגם: המדפים מתמלאים בימים אלה במבחר קרמים לעור גוף יבש. סימן שהחורף כאן
מיתולוגיה בקופסה כחולה [צילום: יח"צ חו"ל]

מכף רגל ועד ראש. בסטודיו האופנה של מיכאלה בשדרות הגעתון 25 בנהריה ממתינה לכם עכשיו קולקציית חורף מהממת הן של מעצבים והן בייבוא אישי, והכל בטוב טעם של בעלת החנות. בהיצע: ביגוד בכל המידות, אקססוריז ייחודיים כמו כובעים, שרשראות ושאר דברים יפים. יחס חם, אישי ואינטימי מובטח לכל אחת ואחת. כובעי העור המקסימים שבתמונה שאנחנו מצרפים עולים 199 שקלים. איכות, כבר אמרנו?

כובעים מקסימים מעורב סטודיו מיכאלה בשד' הגעתון בנהריה [צילום: אתי מלכה]
כובעים מקסימים מעור אצל סטודיו מיכאלה בשד' הגעתון בנהריה [צילום: אתי מלכה]
כלי ההגשה החדשים. בימים אלה מושק במשביר לצרכן ובחנויות לכלי בית מותג חדש בשם HOME MARKET. בין המוצרים בולטת סדרת הקרמיקה, הכוללת כלי הגשה העשויים טרקוטה. הכלים האיכותיים והיפהפיים משלבים מוטיבים שונים. בהיצע: מרקיות, תבנית פאי לאפיה והגשה, תבנית מלבנית, קערה עמוקה לאירוח והגשה, כלי שטוח עם ידיות לאפייה והגשה וכף להנחת אביזרי מטבח. המחירים: 8_185 שקלים, ועכשיו זה כדאי במיוחד, כי יש הנחות של 35 אחוז.

שחקן חדש על המדף. הום מרקט (צילום: אורי גרון)
שחקן חדש על המדף. הום מרקט (צילום: אורי גרון)

חסד עם העור. מ"ולווט סקין" מגיע אלינו סרום הזנה לגוף, המבוסס על שבע תמציות ארומאטיות של פרחים, צמחים ופקעות, ובקיצור: 100 אחוז טבעי. הניחוח של המוצר דומה ליסמין ופרחים לבנים, וגם אם בהתחלה תחושו בריח עוצמתי למדי, אפשר להירגע. זה חולף ובסופו של דבר נשאר ריח עדין ונעים. דבר אחד בטוח: המוצר הזה יעשה חסד עם העור, המשווע ללחות ביובש החורפי. 150 שקלים ל-100 מ"ל. ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.

שבע תמציות ארומאטיות. וולווט סקין (צילום: אלון גנון)
שבע תמציות ארומאטיות. וולווט סקין (צילום: אלון גנון)

משהו חם לדרך. חברת נובל קולקשיין, המתמחה בכלי בית והגשה, מציעה בקבוק תרמי עם פייה ארגונומית מתקפלת בעיצוב מקסים במיוחד המזכיר פחית שתייה, כשאת לשונית הפתיחה של ה"כאילו פחית" מחליפה פיית סיליקון המתקפלת פנימה ונשלפת רק בעת השימוש. הסידור הזה מונע נזילה ומאפשר התניידות קלה ובטוחה עם התרמוס. התרמוס בנפח של חצי ליטר עשוי נירוסטה עם בידוד כפול המסייע בשמירה על טמפרטורה מרבית. 78 שקלים ל-500 מ"ל. בחנויות לכלי בית.

תרמוס מקסים כמו פחית שתייה. נובל קולקשיין [צילום: אלון גנון]
תרמוס מקסים כמו פחית שתייה. נובל קולקשיין [צילום: אלון גנון]
להתקלח לפי מצב הרוח. רוצים להרגיש נמרצים, רגועים או מאוזנים? פופה השיקה שלושה סוגים מפנקים של ג'ל רחצה לפי הקטגוריות שהוזכרו לעיל ובשלושה ניחוחות שונים. 140 שקלים ל-300 מ"ל, אבל שימו לב, יש מבצע עד סוף דצמבר: אם תקנו מוצרים של פופה ב-99 שקלים ויותר, תוכלו לקנות ג'ל רחצה ב-20 שקלים. בסופר פארם בלבד.

באיזה מוד אתם? ג'לים לרחצה של פופה [צילום: יח"צ חו"ל]
באיזה מוד אתם? ג'לים לרחצה של פופה [צילום: יח"צ חו"ל]
לחות פלוס. מותג הטיפוח קרמה הוסיף לשלל מוצריו קרם גוף ללחות מוגברת לעור יבש במיוחד. היצרנים מבטיחים לחות ל-24 שעות ותוצאות נראות לעין של עור רך וגמיש. הקרם מועשר בחמאת שיאה לשמירה על הלחות הטבעית של העור. כ-25 שקלים ל-500 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

קרם הגוף החדש והמצוין של קרמה [צילום: מוטי פישביין]
קרם הגוף החדש והמצוין של קרמה [צילום: מוטי פישביין]
להרגיש בלי. מייק-אפ חדש מבית היוצר של לוריאל פריז מעניק לפנים מקסימום נוחות וקלילות, גימור מאט ובלי שום ברק מיותר או תחושת מסכה. הוא נקרא "אינפליבל מאט", והודות לפורמולה חדשנית, הוא מעניק לעור מראה אחיד וכיסוי מושלם ללא. עתה מוצע מייק-אפ הקסם הזה במחיר השקה של 80 שקלים בלבד (במקום 180) או ב-120 שקלים אם תקנו בנוסף גם שפתון עמיד אינפליבל מאותה הסדרה. שווה. המייק-אפ מוצע בשבעה גוונים בהתאמה לגון עור הפנים. ברשתות השיווק והפארם.

מייק-אפ הפלאים של לוריאל פריז [צילום: מוטי פישביין]
מייק-אפ הפלאים של לוריאל פריז [צילום: מוטי פישביין]
תחתונים עם ערך מוסף. מאצ'תונים של דלתא, המותג המוכר של תחתוני הגברים, עלה על המדפים בגרסה האנטי בקטרייאלית שלו, שנוצרה הודות לשילוב סיבי נחושת בבד הכותנה. היצירה החדשנית הזו נולדה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת קופרון הישראלית. הנוסחה הייחודית הזו של הבד, הוסבר לנו, הופכת את התחתונים למחדשים של תאי עור ומנדפי זיעה, לאורך כל תקופת חייהם, והם אידיאליים למתגייסים. מחיר תחתוני בוקסר כאלה, למשל, 70 שקלים, אבל שווה לבדוק, כי יש עכשיו מבצעים שווים למתגייסים. בחנויות דלתא.

מה עושה נחושת בתחתונים? דלתא [צילום: רוני ינקוביץ']
מה עושה נחושת בתחתונים? דלתא [צילום: רוני ינקוביץ']
הפלא הנורווגי. המדור מכור לקרמי הידיים המשובחים של ניוטרוגי'נה עם הנוסחה הנורבגית. הסיבה בגינה הקרמים האלה עושים חסד עם עור הידיים, במיוחד בתקופת החורף, טמונה ככל הנראה בעובדה, שהמוצרים פותחו במקור על ידי ניוטרוג'ינה לימאים בנורווגיה, הסובלים מיובש בידיים, עקב תנאי האקלים הקיצוני בקוטב הצפוני. בשורה התחתונה: קרם הידיים הזה מספק הקלה מיידית לאורך זמן לעור יבש וגם לעור סדוק מאוד, ובקיצור, כדאי שיהיה בבית ורצוי אפילו בתיק. 35 שקלים ל-50 מ"ל. ברשתות הפארם.

לטעמנו, אחד מקרמי הידיים הטובים שיש. ניוטרוג'ינה [צילום: יח"צ]
לטעמנו, אחד מקרמי הידיים הטובים שיש. ניוטרוג'ינה [צילום: יח"צ]
אגדה בקופסה כחולה. מי שלא מכיר את הקרם האגדי של ניוואה בקופסת הפח הכחולה העגולה, שיקום! הקרם המיתולוגי הרב שימושי הזה, המעניק שכבת הגנה לעור, ניחוח עדין ותחושה מלטפת וקטיפתית, שפותח, לראשונה, בשנת 1911, הפך במהרה לסנסציה בעולם, שכן היה זה הקרם הראשון שנוצר אי פעם והייתה זו גם הפעם הראשונה שהצליחו בכלל לייצר נוסחה המחברת שמן ומים והופכת לקרם. מאז ועד היום ובכל שנה נמכרות יותר מ-100 מיליון קופסאות פח של קרם ניוואה הקלאסי ביותר מ-200 מדינות. ולמה המדור מספר לכם את כל זה?  כי לאחרונה הושקה מהדורה מיוחדת של הקרם הזה, כשאת הקופסה הכחולה מעטרות דמויות מסיפורי אגדות. 40_55 שקלים (תלוי בגודל). ברשתות השיווק והפארם.

מיתולוגיה בקופסה כחולה [צילום: יח"צ חו"ל]
מיתולוגיה בקופסה כחולה [צילום: יח"צ חו"ל]

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות