fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זו לא טעות! ספה חדשה ב-10 שקלים

טלפון חכם או מערכת ישיבה לגינה במחירים מצחיקים ביותר, מבחר מוצרים שהבול על המשלוח יעלה יותר, ובמילים אחרות: חגיגת קניות לא מנעולם הזה מחכה לכם ב-11.11 באתר קניות סיני. ואל תגידו שלא הודענו מראש שיש למהר לפני שייגמר. מי אמר שופינג ולא קיבל?
ספת "האנגאובר" נפתחת ב-10 שקלים

ב-11 בנובמבר יצוין ה-Singles day, חג הרווקים והקניות הסיני, שגורם ל-black Friday  להחוויר לעומתו. האתר chinabuy יציע ביום הזה מבצעי "פלאש דילס" בהנחות של עד 80 אחוז על אלפי מוצרים. למשל: oneplus2  או מערכת ישיבה לגינה ימכרו במחיר מצחיק של 10 שקלים. כן. זו לא טעות. כל זאת ועוד, לצד משלוחים חינם, בקרת איכות ושירות לקוחות בעברית 24/7. בנוסף, לקוחות Cal ייהנו מהטבה בלעדית של 10 אחוז הנחה נוספים. נציין מיד, כי המשלוח אמנם בחינם, אך המחיר אינו כולל מכס ומיסים, וכמו שבוודאי ניחשתם, המלאי מוגבל.

ספת "האנגאובר" נפתחת ב-10 שקלים
ספת "האנגאובר" נפתחת ב-10 שקלים

אז מה זה Singles day?

בסין נושא הרווקות הוא כאוב מאוד ומעסיק את רוב הצעירים. מכיוון שיש הרבה יותר גברים מנשים, הרווקים מתקשים למצוא בת זו מתאימה. לפני כ-20 שנה החלה להתפתח מסורת סביב התאריך 11.11 והאמונה הטפלה גורסת, כי כל מי שחוגג כמו שצריך ביום הרווקים יזכה לזיווג עד 11.12. מי שיבקר בסין ב-11.11 יגלה מדינה שוקקת עם מסיבות ריקודים וקריוקי ענקיות, קרנבלים בכל מקום ובעיקר חגיגת קניות מטורפת.

לפני כמה שנים, החליט ענק הקניות הסיני טאו-באו (האי-ביי הסיני) "לנכס" לעצמו את התאריך ולהפוך את היום הזה ליום של קניות און-ליין עם הנחות מטורפות. בשנה החולפת עמד היקף הרכישות בטאו-באו בסין בלבד על 9.3 מיליארד דולר ביום אחד.

היקף המכירות ב-Singles day  2014 בקבוצת עליבאבא עמד על 9.3 מיליארד דולר ביום אחד בלבד. השנה הם צופים להכפיל את הסכום. בשנה שעברה החילטו באתר chinabuy להביא את ה- Singles day לארץ והיקף הרכישות היה פי 300 (!) מיום רגיל. השנה מעריכים ב-chinabuy כי ההיקף זה יוכפל.

גם זה ב-10 שקלים
גם זה ב-10 שקלים

ומה צפוי לנו בארץ הקודש?

לרגל ה-singles day, יצאו אתרי הסחר הגדולים מסין בהובלתו של אתר המכירות chinabuy ביום של הנחות חסרות תקדים של עשרות אחוזים על מאות אלפי פריטים באתר, עם משלוח חינם, הקפדה על איכות המוצרים ושירות לקוחות בעברית 24/7. מהאתר נמסר, כי בלילה שבין 10 ל-11.11, החל מחצות ולמשך 24 שעות בלבד, יתקיימו באתר מבצעי "פלאש דילס" בהנחות משתנות של עד 80 אחוז לרבות מוצרים יוקרתיים שיימכרו ב-10 שקלים בלבד. לקוחות האתר יוכלו ליהנות מצבירת הנחות וקופונים של עד 50 אחוז הנחה.

ג'ו זאנג, מנכ"ל chinabuy: "יום הרווקים והרווקות, הוא קרנבל של מסיבות וקניות בסין ואנו שמחים שהוא הופך למסורת גם בישראל. הישראלים, בדיוק כמונו הסינים, אוהבים לשמוח וליהנות. הם צרכנים נבונים ויודעים להפיק את המרב כשמדובר בקנייה חכמה כמו יום מבצעים מרוכז. על מנת לחלק באופן שווה את המבצעים, פיזרנו את הקצאת ההנחות לכל אורך היום, כאשר ההקצאה הראשונה והגדולה ביותר תהיה עם פתיחת יום המכירות בחצות. במהלך היום עצמו יהיו הקצאות להנחות נוספות, על מנת שכמה שיותר אנשים יוכלו ליהנות מההנחות חסרות התקדים שאנו מתכננים עבורם. עם זאת חשוב לציין, כי מלאי ההנחות מוגבל בכמות וכל הקודם זוכה".

מערכת ישיבה לגינה ב-566.60 שקלים (צילומים: אתר chinabuy)
מערכת ישיבה לגינה ב-566.60 שקלים (צילומים: אתר chinabuy)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות