fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפור מנצנץ, מסכה יוקרתית וקצת נרות בשביל האווירה

מסכה של פרימייר [צילום: מלנית]

פופקורן של חטיף. מותג חטיפי הדגנים "נייצ'ר וואלי" השיק מוצר חדש וייחודי: חטיפי פופקורן, ולבחירתכם שני טעמים: חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט ובוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים. יופי של בשורה למי שמחפש משהו מתוק וגם רוצה לשמור על המשקל. כ~20 שקלים למארז. ברשתות השיווק

חטיפי פופקורן של נייצ'ר וואלי [צילום: יח"צ]
חטיפי פופקורן של נייצ'ר וואלי [צילום: יח"צ]
ללא גלוטן. חברת אסם הרחיבה את סדרת חטיפי הקרקר והשיקה את חטיף קרקר כפרי, המתאים לרגישים לגלוטן או למי שבוחר לצרוך מוצרים ללא גלוטן, וכל זאת, בלי להתפשר על הטעם. הוא הולך נהדר בתוספת ממרחים וגבינות. כ~10 שקלים (מחיר "מיי סופרמרקט"). בכל רשתות השיווק.

בלי טיפת גלוטן. אסם [צילום: סטודיו אסם]
בלי טיפת גלוטן. אסם [צילום: סטודיו אסם]
נר לנו. קצת לפני חנוכה השיקה SABON  גאה קולקציה חדשה של נרות אווירה. במבחר: נרות בכוס זכוכית בניחוחות שונים, נר במהדורה מוגבלת וייחודית לחג האור בניחוח של פריחת סיגליות ושושנים ומאסק. 24_60 שקלים. בחנויות הרשת.

נרות ריח ואווירה של SABON [צילום: דן לב]
נרות ריח ואווירה של SABON [צילום: דן לב]
טיפוח יוקרתי. מפרמייר ים המלח מגיעה אלינו מסכה תרמית יוקרתית, "ביוקס", בעלת אפקט חימום מיידי לחוויית טיפוח ייחודית ומפנקת במיוחד. "ביוקס" הוא קומפלקס רכיבים המסייע בצמצום קמטי הבעה, קמטים וקמטוטים, מוסיף לעור חיות וגמישות ומעניק תחושה מיידית של מראה עור מוצק ואחיד. צנצנת הקרם מכילה את המסכה עצמה, ובפקק הצנצנת מצוי בלוק שמן ורוד, המכין את העור לקבלת המסכה. הוראות השימוש מצורפות למוצר. 399 שקלים ל~100 מ"ל. בסניף פרמייר בגרנד קניון בחיפה.

מסכה של פרימייר [צילום: מלנית]
מסכה של פרימייר [צילום: מלנית]
אכן נס. "נס גדול אני פה". זה הכיתוב שמעטרת את הסווצ'ר המיוחד לחנוכה שמציעה רשת שילב במהדורה מוגבלת לחנוכה. המידות: מגיל שלושה חודשים ועד חמש שנים, ותודו שזה מתוק. 25 שקלים

חג יפה כל כך. סווצ'ר של שילב [צילום: ג'ני לוי]
חג יפה כל כך. סווצ'ר של שילב [צילום: ג'ני לוי]
מיאו, חתולה. מותג החתולה היפנית "הלו קיטי" השיק סדרת בשמים חדשה בניחוחות של פירות. כל אריזה נושאת איור קסום של אתר ארכיטקטוני פופולארי מבירה אירופית כלשהי. הבשמים מותאמים לעורן של הילדות. 50 שקלים ל~50 מ"ל. ברשתות הפארם, טויס אר אס, הפנינג ובחנויות הילדים.

הבושם "הלו קיטי" [צילום: יח"צ]
הבושם "הלו קיטי" [צילום: יח"צ]
יפה לך נוצץ. תחת השם "ליל האורות בפריז", השיק מותג האיפור הצרפתי בורז'ואה מראה איפור נוצץ וחגיגי לחורף הנוכחי, השואב את השראתו ממסלולי התצוגות של מעצבי~העל הגדולים בעולם ומתבסס על הטרנד המנצנץ ביום ובלילה. בהיצע: צלליות, לקים ושפתונים. 48_130 שקלים. ברשתות הפארם.

איפור מנצנץ של בורז'ואה [צילום: יח"צ חו"ל]
איפור מנצנץ של בורז'ואה [צילום: יח"צ חו"ל]
צבעי הציפורן החדשים. חברת האיפור איל מקיאג' יצאה עם צבעי הלקים הרלוונטיים לחורף, בסך הכל תשעה גוונים חדשים המצטרפים לקיימים. הצבעים הבולטים: סגול, כחול, אדום, ירוק, מוקה ומרסלה. הכי חורף שיש. 44 שקלים ללק, 99 שקלים למארז של חמישה לקים. בסניפי הרשת.

הלקים החדשים של איל מקיאג' [צילום: מוטי פישביין]
הלקים החדשים של איל מקיאג' [צילום: מוטי פישביין]

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות