בית / הבית של העסקים / דיני פרסום

דיני פרסום

 

מאת: חגית יצחק

אם בעבר חל איסור חמור על עורך דין לשווק את עצמו, בשנים האחרונות חלה הפיכה של ממש לאחר שוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין איפשרה פרסומי נישה.

כללי האתיקה אוסרים על עורך דין לפרסם בפומבי פרטים שיש בהם כדי לפאר ולרומם את שמו מבחינה אישית ומקצועית. למשל, עורך דין שמתמחה בדיני משפחה לא יכול לחלק כרטיסי ביקור שלו על מדרגות הרבנות. הוא רשאי לפרסם את שמו בשלט על משרדו, על נייר המכתבים הרשמי שלו, במדריכים שונים, בעיתונות הכתובה (עם הגבלות), מעט בטלוויזיה והיום – הרבה באינטרנט.

חגית יצחק (צילום: אושרי כהן)
חגית יצחק (צילום: אושרי כהן)

עיתונות: בעבר חל איסור, היום מותר, אך במדור שמיועד לעורכי דין, ללא תמונות, בצבע אחד ולא יותר משמינית עמוד. דרך טובה שאינה כרוכה בתשלום ומותרת על פי כללי האתיקה היא השתלבות בכתבות, טורים ובמדורי רכילות.

רדיו וטלוויזיה: השתתפות בתוכניות כיועץ, מחווה דעה משפטית או כמשתתף פעיל.

אינטרנט: כל עורך דין, קטן כגדול, זקוק לאתר תדמיתי עם מידע לגבי פעילות המשרד, מאמרים, חוקים, פסקי דין, תקדימים ובלוג אישי. לשכת האתיקה אוסרת על שימוש בגרפיקה או תמונות שעלולות לפגוע בכבוד המקצוע, לכן באנרים הם מחוץ לתחום. ניתן להוסיף קישורים לאתרים של עורכי דין אחרים או של אתרים משפטיים, וכן לפרסם באינדקסים משפטיים, בפורטלים שמיועדים לעורכי דין ובדפי זהב באינטרנט. חשוב לפרסם במספר מנועי חיפוש (ממומן) ולהיות פעילים ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וקפה דה מרקר.

מדובר בתהליך שבו עורך הדין לומד כיצד נכון לו לשווק את עצמו במסגרת המגבלות, מה מגיב יותר ומה פחות. בכל מקרה, תמיד אפשר לשכור את שירותיו של איש מקצוע שמתמחה בפרסומי נישה ויבנה אסטרטגיה שיווקית, קונספט פרסומי איכותי וקמפיין משולב במספר מדיות, כדי להשיג נראות מרבית ולמנף הכנסות.

© הכותבת היא בעלת matchpoint, תקשורת שיווקית, ליווי וייעוץ לעסקים וחברות

 

 

בדוק גם

איור: פוטוליה

שנה טובה היא הזדמנות עסקית חדשה

ברכה יצירתית יכולה לתפוס את העין של הלקוח, לרענן את זיכרונו לגבי משרדכם והשירותים או המוצרים שאתם מציעים. רק אל תשכחו את התיקון לחוק הספאם, אחרת תפתחו את השנה עם תביעה קטנה ומרגיזה

צילום: פוטוליה

איך מנהלים סיכוני תזרים?

חברות עסקיות חשופות מעצם טבען לסיכונים פיננסיים הכוללים תנודות בשערי החליפין, שינויים במחירי הסחורות, שינויים בשערי הריבית ובמדדי המחירים. ניהול הסיכון על ידי החברה מחייב מתודולוגיה מסודרת. הנה כמה טיפים לניהול סיכוני תזרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *