fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מישהו כאן בלחץ

למה שר התחבורה ישראל כץ נראה מוטרד בראיון שנתן לערוץ 1 ביום שישי שעבר? ואיך זה קשור לכך שיו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, פוקד בימים אלה אנשים לליכוד?
ישראל כץ (צילום: רן אליהו)
ישראל כץ (צילום: רן אליהו)

שר התחבורה ישראל כץ הופיע בליל שישי בערוץ 1 בראיון מול פאנל של עיתונאים בניצוחה של איילה חסון, ונראה מוטרד מאוד. מעולם לא ראיתי את כבוד השר כל כך עצבני, מוטרד, מרבה לדבר, אפילו כשלא צריך. בקיצור, השר שידר לחץ וזאת בגלל שאלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, פוקד אנשים לליכוד כדי להפיל את כץ בפריימריס הבאים.

ישראל כץ (צילום: רן אליהו)
ישראל כץ (צילום: רן אליהו)

השר כץ רוצה לבנות עוד נמלים. יש פתגם שאומר, שלפעמים הש"ג יודע דברים יותר טוב מבעל המפעל. אני, לצורך זה הש"ג, מסתכל על הים במפרץ חיפה מדי יום ולא רואה כמות כזו גדולה של אוניות בהמתנה. בכלל, אלו שיבנו נמלים חדשים הם בעלי הון שיכניסו לנמל פועלי קבלן ופועלים מרומניה כדי לשבור את העבודה המאורגנת במדינת ישראל.

עשו מעובדי הנמל אויבי המדינה. הכול שקר, זהו מאבק של כוח, מאבק פוליטי שבו השר כץ מנסה לצבור כוח על חשבון העובדים בדרכו לצמרת. גם לימור לבנת כשרת החינוך ניסתה והתרסקה. מה יהיה עם השר כץ? אין לי מושג, אבל הבעיה איננה עובדי הנמל, וכבר כתבתי כאן שמי שמטפס על המנוף ועושה משמרות גם בשבת וחג, מגיע לו 20 אלף שקלים ויותר.

יכול להיות שאלון חסן הוא איש שמרגיז את כולם, אבל הוא מוכיח לכולנו שתמיד, כמו בכל משבר, הכול אישי והכול הוא בסוף כוח וכבוד. היות שהליכוד הכניס כבר את המתנחלים פנימה, עכשיו ייכנסו אנשי הנמל בכל הארץ יחד עם בני משפחותיהם. לגיטימי לגמרי. איך אמר קאטו הזקן ברומי, הכול זה עניין של כוח וכבוד.

המדור של צ'רקס בכל יום שישי בעיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות