fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמנים באופסייד

סביר להניח שמקרה מנחם קורצקי, מאמנה המתפוטר של רמת השרון, לא יקרה בחיפה. כאן יואב כץ תומך בניר קלינגר, בדיוק כמו שיענקל'ה שחר תמך בזמנו ברוני לוי באלישע לוי בזמנים הקשים
הביא חתול בשק? ניר קלינגר

עד כמה הידרדר מעמדו של המאמן בכדורגל הישראלי יעיד הסיפור של מאמנה המתפוטר של רמת השרון, מנחם קורצקי. עד לפני שבוע קורצקי היה קוסם, מאמן שהתברג בחלק העליון של הטבלה עם סגל שחקנים אפור ומצומק והוביל את הקבוצה להישגים מרשימים, בניגוד לכל התחזיות, כאשר מתחילת העונה הקבוצה סומנה כיורדת ודאית. והנה, ברמת השרון מינו "פוליטרוק" מטעם העירייה ליו"ר הקבוצה, וזה החליט לחלוק על החלטות מקצועיות של המאמן.

קורצקי הרחיק מההרכב שני שחקנים, והיו"ר, שהוא שליחו של ראש העיר, התערב לו מקצועית. קורצקי הבין לאן נושבת הרוח ושם את המפתחות על השולחן. עכשיו בעירוני רמת השרון נשארו בלי קורצקי ועם בני טבק שהובא רק בגלל תעודת הפרו שהוא מחזיק ככיסוי. כאילו לומר לקורצקי שאין לו תעודה, מהיום ואילך הקבוצה בידיים של טבק והיושב ראש.

מי יאכל את הכובע. ניר קלינגר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אני מאחל לרמת השרון שתצליח, כי היא קבוצה סימפטית, אבל ייתכן שסילוקו של קורצקי יהיה נקודת השבר שעלולה לדרדר את הקבוצה. דוגמה לכך אנו יכולים לראות בעירוני אשדוד. מאז שהיו"ר ג'קי בן זקן החל להתערב למאמן יוסי מזרחי בעבודה, הקבוצה שפתחה נהדר את הליגה עלתה על מסלול התרסקות ויש את הדו הקרב המכוער בן ציון ויצמן לאלי כהן שעבד בעכו ועזיבתו דירדרה את הקבוצה לתחתית.

בחיפה המצב שונה. צריך תמיד לזכור את התמיכה של יענקל'ה שחר ברוני לוי בזמנו, ובאלישע לוי בזמנים קשים. תמיכה שהוכחה כדבר הכי נכון בכבודו ומעמדו של המאמן. גם בהפועל חיפה הבעלים יואב כץ תומך בניר קלינגר, וימים יגידו האם הקבוצה תצא נשכרת מכך וכל הזועמים למיניהם על הגדרות, שרוצים שקלינגר יילך הביתה, עוד יאכלו את הכובע.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות