fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זמן המהפכה

יכול להיות שיאיר לפיד ונפתלי בנט צודקים. יכול להיות שהם טועים
נפתלי בנט
נפתלי בנט (צילום: דוברות העירייה)

יכול להיות שאני טועה בהם בשניהם, כי לא הצבעתי עבור אף אחד מהם, אבל דבר אחד אפשר כבר לומר לזכותם, הם אמיצים והם באמת מבינים שאם לא ינסו לשנות את המחלה החברתית שקיימת בחברה שלנו, אנחנו נידרדר מהר מאוד למחוזות בלתי ניתנים לתיקון.

במשך שנים היתה פה פוליטיקה מסריחה, לא ריאלית, של מינויים פוליטיים, של שוחד פוליטי, של העדפות ציבורים שלמים על אחרים. במשך שנים טחנו לנו משכורות נמוכות, כי טענו שהמצב קשה, ונתנו באותו זמן כסף לאלו שלא עבדו, שלא נשאו בנטל. עכשיו מנסים לעשות באמת ובתמים סוג של מהלך שהוא מהפכה חברתית. הגיע הזמן שהכוחות היצרניים והנאמנים לאתוס הציוני יקבלו לא רק חובות אלא גם קצת זכויות. מצידי שתהיה ממשלה שבה יהיו חברים גם מרצ וגם אחמד טיבי. כל עוד נעסוק בשיקום האזרחי של החברה שלנו, כולנו פרטנרים לגיטימיים לעשייה הזאת.

יאיר לפיד
הגיע הזמן לחילופי שלטון. יאיר לפיד (צילום: נילי רייכמן)

 

לא יכול להיות שהדור הצעיר יעוף מפה. נפתלי בנט (צילום: דוברות עיריית קרית מוצקין)

לא יכול להיות שדירה בעפולה תעלה מיליון שקלים. לא יכול להיות שהדור הצעיר יעוף מפה ורק עובדי קבלן יכניסו זיעה ודם וכסף לטייקונים. הגיע הזמן לחילופי שלטון. כנראה שבתהליך איטי מדינת ישראל צריכה להיפרד משלטון של דור שלם ולקבל שלטון של דור אחר, יותר פתוח ודינמי.

מצידי אם ייווצר מצב שבעוד שנה יהיה חסר פה ראש ממשלה, שיוציאו מכרז בינלאומי, וכמו שהביאו את סטנלי פישר מאמריקה להיות הנגיד של הבנק, והדבר הזה הצליח, מצידי שיביאו את ביל קלינטון לארבע שנות עבודה בממשלת ישראל, עד שהדור הבא ירכוש ניסיון. אחת הבעיות של הדור הקודם, שהוא לא בנה לו יורשים, אז הגיע הזמן שגם זה יקרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות