fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחוזרים

כחלון גייס את גלנט, מפלגת העבודה רתמו את פרופ' טרכטנברג וצ'רקס מציע את אברהם גרנט, אמן ביחסי ציבור, מומחה בהגנה היקפית, בונקר מול יריב חדור מוטיבציה והכי חשוב - בעל מזל
כולם מרוצים. אברהם גרנט צילום: משה מילנר, לע"מ
כולם מרוצים. אברהם גרנט צילום: משה מילנר, לע"מ

עונת החיזור בעיצומה. כל מפלגה פורשת כנפיים ומחפשת מועמדים אטרקטיביים לשיבוץ ריאלי ברשימתה. כחלון הביא את יואב גלנט, ד"ר יפעת שאשא ביטון וצלקה מלקו, עיתונאית לשעבר בקול ישראל, גברת נחמדה שמוצאה האתיופי נותן לה שדרוג חזק לתוך הרשימה, בבחינת הפוך על הפוך. העבודה הביאו את פרופ' מנו טרכטנברג והיד עוד נטויה.

כולם מרוצים. אברהם גרנט צילום: משה מילנר, לע"מ
כולם מרוצים. אברהם גרנט צילום: משה מילנר, לע"מ

נדמה לי שמתחת לרדאר כל המפלגות שכחו מועמד אחד מצוין. אני מדבר על אברם גרנט, מאמן הכדורגל של נבחרת גאנה בהווה וישראל בעבר. לא טעיתי בכלום, גרנט הוא מועמד ראוי ונפלא. אם לא היה בכדורגל, הוא מזמן היה ראש עיריית פתח תקווה וחבר כנסת. אברם הוא אמן ביחסי ציבור, מקושר עם כל העולם באפריקה, אסיה, אירופה ולונדון. הוא בעל מזל, ומן המפורסמות הוא ששחקניו העריצו את ה"תחת" הגדול שלו. ה"תחת" של אברם הפך מושא להערצה והצלחה ומזל טוב בנושאי ביטחון, במיוחד בהגנה היקפית ובונקר מול יריב חדור מוטיבציה.

יש לו יחסי פנים טובים, יחסי חוץ מעולים, הוא מדבר אנגלית מצוינת ויכול בעתיד לשמש שר חוץ מעולה. הוא אדם מתון, דבר חשוב בפוליטיקה, יודע להלך בין הטיפות, להשאיר את כולם מרוצים ושבעים, גם אם מדובר בתוצאה שהיא פחות מניצחון. יש לו כסף והוא לא יבוא לפוליטיקה לצורך פרנסה, אלא לשם העניין עצמו, ציונות נטו.

בקיצור, אני יכול מעכשיו ועד למוצאי שבת להלל ולשבח את אברם גרנט, האיש, המורה, המחנך והמאמן, שיכול להיות שר תרבות, שר חינוך ושר ספורט מאורגן במשרד אחד. אבל יש לי הרגשה שהוא לא יוזמן, לא בגלל שהוא לא מעוניין, או בגלל עבודתו בגאנה, פשוט הוא כוכב בפני עצמו, מה שראשי המפלגות לא כל כך אוהבים שיהיו לצידם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות