fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוא חוזר

היום, כשהמסר החברתי של כחלון הוא ברור מאוד, וכשהעם די מיואש מאפשרות של הסכם מדיני, חזות הכל תתמקד מן הסתם, במסר החברתי, ופה למשה כחלון יש נקודות זכות
משה כחלון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
משה כחלון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

עכשיו, אחרי הודעתו של השר לשעבר כחלון על חזרתו לפוליטיקה בבחירות הבאות, נדמה שעל אלו שבכנסת להיות מאותגרים. קודם כל יאיר לפיד ויש עתיד, שמבינים שהדרך של כחלון תעבור בתוך האלקטוראט שלהם, ותגזול מהם קולות. כן גם קולות אפשריים ייקח כחלון, ממפלגת העבודה ומהתנועה.

משה כחלון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
משה כחלון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

היום, כשהמסר החברתי של כחלון הוא ברור מאוד, וכשהעם די מיואש מאפשרות של הסכם מדיני, חזות הכל תתמקד מן הסתם, במסר החברתי, ופה למשה כחלון יש נקודות זכות רבות על פני יריביו מהשמאל והמרכז ואפילו מהימין. ימין מתון בתוספת למצביעים מסורתיים, חלקם מהמעמד הסוציו אקונומי הנמוך, כאלו שבעבר הצביעו לש"ס, יכולים בהחלט להזדהות עם אדם כמו משה כחלון, אישיותו והמסר החברתי שלו, אבל כדי שיהיה מהפך אמיתי, כמו שקורה בארצות אחרות בעולם, דוגמת אנגליה, צרפת וארצות הברית, צריך איחוד בין כל חלקי המרכז והשמאל. רק מועמד מוסכם שינהיג גוש עם כל החוכנות שעכשיו ציינתי, מפלגת העבודה, יש עתיד, התנועה, ואפילו מרץ, כשבראש הגוש מונף הדגל החברתי כלכלי, יש סיכוי לשינוי אמיתי ולסיום תקופה בפוליטיקה.

כדי שזה יקרה, צריך מנהיגות, צריך הרבה רצון טוב וויתור על שאיפות אישיות לטובת החברה הישראלית. אני יודע שמשה כחלון מהווה סדין אדום למשפחת נתניהו ואני יודע שכבר עכשיו בחדרי חדרים, יש אנשים שעיסוקם הוא לחפש שלדים בארון של כחלון. עת וחפץ לכל דבר, אבל חזרתו של כחלון היא בהחלט בשורה לכל מי שחרד להתדרדרות החברתית ההולכת וגוברת בארץ הזו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות