fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדוני השופט

עם שער מתנה מהשופט ועם שחקן אחד פחות, דרסה מכבי תל אביב את חיפה הקטנה בגלל החלטה שיפוטית אחת לא נכונה
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

כשעתיים לפני הקלסיקו הגדול במדריד, נערך משחק כדורגל בין הפועל חיפה למכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר, משחק שהיה חשוב בעיקר לאוהדי שתי הקבוצות.

צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

השופט דניאל בר נתן הרס את המשחק ואת הסיכוי של הפועל הקטנה להפתיע את מכבי הגדולה. עד לדקה ה-50 התנהל משחק שקול, שבו היו להפועל חיפה יותר הזדמנויות, ואז החליט השופט על בעיטת עונשין מ-11 מטר לטובת תל אביב, החלטה שכנראה שמונה מתוך עשרה שופטי כדורגל לא היו מחליטים. הפנדל הזה גמר את הצד הספורטיבי ההוגן של המשחק. הוא שלל מהפועל חיפה הזדמנות להפתעה, מה עוד שבגינו של הפנדל ובהתלהמות הכללית, הורחק שחקן הפועל, דור מלול. וכך, עם שער מתנה מהשופט ועם שחקן אחד פחות, דרסה מכבי תל אביב את חיפה הקטנה ללא תנאי, וזאת בגין החלטה שיפוטית אחת לא נכונה. יגידו כולם שזה חלק מהמשחק, טעויות שיפוט, ואני טוען שהטעויות הן בעיקר לטובת הקבוצות הגדולות, ושהגיע הזמן ששופטים, בהחלטות מהסוג הזה, יהיו זהירים שבעתיים לפני פסיקתם הפוגענית.

ודבר נוסף, הגיע הזמן שמישהו בפיפ"א יחליט שבמקרה של בעיטת פנדל או אופסייד שהביאו לשער, יתנו לשופט עזרה טכנית מהטלוויזיה. העולם התקדם בעוד הכדורגל נעצר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות