fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: חגי סלק הגיש תלונה על איומים

התושב: "לא היה ולא נברא, זה שקר, חגי הכפיש את שמי ואפילו התקשר אליי באמצע חקירת המשטרה, הייתי המום"
חגי סלק (צילום: עצמי)
חגי סלק (צילום: עצמי)

המועמד לראשות מועצת שלומי חגי סלק הגיש בשבוע שעבר תלונה למשטרת נהריה וטוען כי תושב שלומי איים על חייו בטלפון. התושב שייך למטה של מועמד אחר. לדברי סלק טען כי איים על משפחתו. בסטטוס שהפיץ בפייסבוק ונשלח לכל כלי התקשורת מגולל סלק את כל הסיפור כולל צילום של התלונה במשטרה.

הסיפור הרעיש את שלומי כי התושב שנחשד באיומים לא ידוע כמוכר למשטרה. במהלך הסופ"ש החלו השמצות בפייסבוק בין המועמדים. "בפייסבוק עצמו היו פוסטים שלמים של האיש מלאי השמצות וגידופים כנגדי וכנגד המועמדות שלי לראשות המועצה", כתב סלק. "אני מצר על כך מעומק ליבי ומודה שלא למערכת בחירות כזאת פיללתי, לא לזה צפיתי. לצערי הרב זו תקופה ארוכה שאני מושמץ ללא הרף כולל משפחתי וילדיי שנאלצים להיות חשופים לזה".

מבדיקה עולה כי התושב הגיע ביום רביעי לחקירת משטרה בעקבות התלונה. במהלך החקירה צלצל הטלפון של החשוד ועל הקו היה סלק שביקש לדבר עם אחותו של החשוד.

התושב: “אם אני מאיים עליו למה הוא התקשר אליי? זה סתם שטויות והוא עשה לי נזק גדול הוא הכפיש את שמי. אני לא מסוגל להסתובב כעת בשלומי. אני התקשרתי אליו בעקבות פוסט שהוא העלה שקשור להורים שלי. אבא שלי חולה סרטן ומחובר למכונת הנשמה בבית והוא פגע לי בנקודה הכי רגישה. היום אני מתבייש להסתובב בשלומי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות