fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג חזר לליכוד

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג, ראש מועצת שלומי גבי נעמן וראש עיריית קרית ים שמואל סיסו עזבו את מפלגת קדימה וחזרו לשורות מפלגת הליכוד. בסביבתו של סבג הגדירו זאת כך: "סבג חזר הביתה"
חזר הביתה. בנימין נתניהו, ז'קי סבג וניסים אלפסי (התמונה באדיבות ניסים אלפסי)

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג, עזב אחרי שש שנים את מפלגת קדימה וחזר לשורות מפלגת הליכוד. בסוף השבוע התקיים כנס של הליכוד בו נכחו 50 ראשי רשויות. שמונה ראשי רשויות הודיעו על הצטרפותם לליכוד ביניהם: ראש עיריית נהריה ז'קי סבג, ראש מועצת שלומי גבי נעמן, ראש עיריית קרית ים שמואל סיסו וראש עיריית טבריה זוהר עובד. סבג נפגש באופן אישי עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ובסיום הפגישה החליט להתפקד שוב למפלגה.

סבג נבחר לראשות עיריית נהריה לראשונה בשנת 1988 כשהיה חבר במפלגת הליכוד, אז התקיים "מהפך" מהעיר אדומה של מפלגת העבודה בה היה ראש עיר עד אותם שנים, לראש עיר נבחר ממפלגת הליכוד. בשנת 2006, מיד אחרי שנבחר לכהונה רביעית בבחירות החוזרות שהתקיימו לראשות עיריית נהריה, עזב סבג את מפלגת הליכוד והתפקד לקדימה. כיום קדימה על פי הסקרים קדימה לא עוברת את אחוז החסימה.

בפגישה נכח גם יועצו הבכיר ניסים אלפסי, יו"ר סניף הליכוד בעיר.  בסביבתו של סבג הגדירו זאת כך: "סבג חזר הביתה". כמו כן בפגישה דנו על קידומה ופיתוחה של  נהריה. נתניהו  ברך את סבג על עשייתו רבת השנים למען נהריה ותושביה והבטיח לסייע לראש העיר בהמשך פיתוח העיר וקידומה.

חזר הביתה. בנימין נתניהו, ז'קי סבג וניסים אלפסי (צילום: חיים אזולאי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות