fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודודום ביער הקסום

דודודום הינו דמות ייחודית, מוזיקאלית ומצחיקה המוכרת לילדים המשודר גם בהוט ויס
דודודום (צילום: יח"צ)
דודודום (צילום: יח"צ

 

"דודודום ביער הקסום" הוא מופע לילדים של דודו כהן אמן יוצר לילדים מוזיקאי, שחקן ומספר סיפורים, עובד עם ילדים במגוון אוכלוסיות מיוחדות. B.A פסיכולוגיה M.A טיפול בהבעה ויצירה. חי ויוצר בשבי ציון.

המופע שלו כהן משלב הרפתקאות, שירים מקוריים, מוזיקה חיה וכלי נגינה מיוחדים. זהו מופע אינטראקטיבי, מצחיק וקצבי. הילדים לא רק צופים במופע אלא הם חלק פעיל ממנו. קופצים, שרים, רוקדים, מתופפים על הגוף, משתמשים בדמיון ובעיקר צוחקים ונהנים. הדבר שמייחד את דודודום הוא היותו אמן ובדרן לילדים ולגיל הרך ומטפל בעל תואר שני בתרפיה באומנויות כך שהגישה שלו משלבת הרבה צחוק וכיף יחד עם חינוך וערכים.

דודודום (צילום: יח"צ)
דודודום (צילום: יח"צ

בצורה קומית וקלילה הילדים מזדהים עם דודודום ויחד יוצאים למסע מרתק בין שירים, סיפורים, דמויות, צחוק והפתעות. השילוב בין עולמות הבידור והערכים יוצר מופע מצחיק, מרתק ואיכותי בעל ערך מוסף שזוכה להערכה רבה מצד ההורים ואהבה גדולה מצד הילדים. טין טין – פיית היער השובבה ורקדנית וירטוראוזית ומקצועית תלווה אותו בריקודים קסומים בשילוב אביזרי ג'אגלינג וריקוד ומכל העולם ובריקוד בועות סבון ענקיות מרהיבות ביופיין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות