fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

30 ראשי ערים תאומות נפגשו בעכו

ראשי רשויות מגרמניה יצאו קצת מהקור האירופאי ונהנו מאירוח ישראלי מפנק במלון חוף התמרים בעכו. בטוח שמראה הים והניחוח המזרח התיכוני היטיבו עימם

בכירי מלון רימונים חוף התמרים בעכו, בראשותו של מנהל המלון דודי בן גל, אירחו בשבוע שעבר יחד עם משרד החוץ משלחת של 30 ראשי ערים תאומות, שהגיעו מלווים בסגניהם, מכל רחבי גרמניה.

בין הערים המיוצגות במשלחת היו ראשי העיר של ברלין קלאוס ווברייט, ראש עיריית דורטמונד ד"ר גרהרד לנגמייר,  דראש עיריית יסלדורף דרק אלברס ואחרים.

אנשי המלון מספרים בגאווה כי פניית משרד החוץ למלון, נעשתה בעקבות שורה של אירוחים מאוד מוצלחים שנעשו למשלחות של משרד החוץ וכן בשל הלוקיישן היפהפה והייחודי בו נמצא מלון רימונים חוף התמרים.

עשו חיים ליד הים. מלון חוף התמרים בעכו (צילום:גל פלוטניקוב)

חברי המשלחת ומלוויהם נהנו מאירוח VIP , סיור במקום וארוחת ערב מיוחדת שכללה תפריט עשיר וטעים אשר שילב את טעמי ארץ ישראל ומערב אירופה.במהלך הארוחה, הציג עצמו, חיים שטיגליץ, מנהל מכירות האירועים במלון מזה 21 שנה הציג ומיד כשאמר את שמו, קפצה הנציגה הברלינאית ואמרה: "גם לנו יש שטיגליץ בברלין – רובע שטיגליץ המפורסם. אני מציעה לכם לא לפספס אותו בביקורכם הבא בעיר"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות