fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תשעה נפגעים משאיפת כלור בבריכה בעכו

חומצה נשפכה לבריכה. הרוחצים דיווחו על כאבי רוח וקוצר נשימה ובחילות ופונו לבית החולים נהריה. בין הנפגעים שני ילדים
הבריכה בנצרת עלית (צילום: עיריית נצרת עלית)
הבריכה בנצרת עלית (צילום: עיריית נצרת עלית)

בחדר המיון במרכז הרפואי לגליל מטופלים תשעה נפגעים משאיפת כלור בבריכה בעכו. המקרה אירעה בבריכה מחוממת בבית מלון בעכו. ככל הנראה נשפכה חומצה לבריכה שגרמה לריכוז גבוה של חומציות.כתוצאה צוותי כיבוי מגליל מערבי ביצעו ניטור לבדיקת רמת הריכוזיות באויר.ניתנה הוראה לסגור הבריכה עד למתן אישור עי המפעיל כי רמת החומציות ירדה למידת המותר.

לבית החולים נהריה פונו תשעה נפגעים ביניהם:  אישה בשנות ה-30, שישה גברים בגילאי22 עד 69 ושני ילדים בני 6 ו-8. מצבם קל והם סובלים משאיפת כלור. ג׳ני רומנובסקי אימו של רומן בן השמונה: ״קיבלתי טלפון ממאמן השחייה שאבוא לקחת את רומן מהחוג כי יש בעיה בבריכה. איך שנכנסתי הרגשתי ריח חזק של חומצה באוויר״.

מירי קדורה (32) נפגעה קל לאחר שחילצה את בנה אחמד בן השש ואת רומן חברו מתוך הבריכה. ״באמצע החוג היה ריח וראיתי כתם צהוב בבריכה. הילדים אמרו שיש סחרחורת ואני שהייתי סמוך למים הרגשתי בחילה. ישר משכתי את הילדים מהמים. מזל שיצאנו מזה בשלום״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות