fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שניים רבים, השאר מחכים

המחלוקת בין עיריית עכו לדניאל סטנצ'יו, גרמה להקפאת תשלום המשכורות לעובדי המועדון ולשחקנים. חבר העמותה, זינגר: "אישרנו את העברת הכספים, העירייה היא זו שמעכבת". נציגת הפועל עכו, עו"ד מיכל רוזנבוים: "אם באמת אכפת להם מהקבוצה, שיתפטרו"
לא מחכה. מאמן השוערים משה בן דוד, עבר לבית"ר ירושלים צילום: אדריאן הרבשטיין
לא מחכה. מאמן השוערים משה בן דוד, עבר לבית"ר ירושלים צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו עדיין בקיפאון

בעוד קבוצות הליגה הלאומית כבר פתחו בהכנותיהן לעונה הקרובה, החתימו מאמנים, סיכמו עם שחקנים וקבעו מועדים למחנות אימונים, הפועל עכו עדיין נמצאת בהקפאה.

ביום שלישי הקרוב (3.7) אמור להתקיים בבית המשפט האזרחי בחיפה, הדיון השני בעניין המחלוקת בין עיריית עכו לדניאל סטנצ'יו, בנוגע לבעלות על הקבוצה. במקביל, מתנהל מסלול נוסף והוא בוררות מטעם ההתאחדות לכדורגל. בינתיים, עד שהעניין לא יוכרע, הקבוצה לא יכולה לבצע שום מהלך של החתמת מאמן או שחקנים.

בנוסף לכך, גם משכורות השחקנים ועובדי המועדון עבור חודשי אפריל ומאי, טרם שולמו במלואן.

חבר הנהלת הקבוצה רונן זינגר, מאשים בעניין את עיריית עכו: "ביקשנו מהבקרה התקציבית לשחרר כספים לצורך תשלום משכורות לשחקנים ולשאר עובדי המועדון ואף אישרתי את המהלך, אבל העניין תקוע אצל עיריית עכו והנציגה המשפטית שלהם שמסרבת לחתום. מה השחקנים והעובדים אשמים במצב?".

בינתיים, אתם בפיגור רציני מבחינת ההכנות לעונה הבאה.

"אתה בהחלט צודק. אין מאמן, אין שחקנים ואין בכלל קבוצה. לצערי, עיריית עכו מסרבת להגיע לפשרה ומובילה את הפועל עכו בדרך הבטוחה לליגה א'. יותר מזה, דניאל סטנצ'יו הסכים להתחייב בפני העירייה שאם הוא לא מעלה את הפועל עכו בעונה הקרובה לליגת העל, בסיום העונה הוא שם את המפתחות ומתפטר. אבל אפילו להצעה הזאת הם סירבו".

עו"ד מיכל רוזנבוים, שמייצגת את הפועל עכו, מסרה בתגובה: "מדובר במידע מגמתי ושקרי. אנחנו מנסים למצוא כל דרך וכל פתרון אפשרי לתשלום משכורות השחקנים וצוות עובדי המועדון. עיריית עכו אף הסכימה להעביר לצורך כך כספים מתקציב התמיכה העירונית. לצערנו, חשבון הקבוצה מוקפא עד לבירור המחלוקת ואין אפשרות לבצע שום פעולה. דניאל סטנצ'יו בכלל רצה לשלם משכורות נטו, בלי תשלומי ניכויים שונים, שזו בכלל עבירה פלילית, ולזה לא הסכמנו. אם הם באמת פועלים ורוצים בטובת הקבוצה, שיתפטרו".

  לא מחכה. מאמן השוערים משה בן דוד, עבר לבית"ר ירושלים צילום: אדריאן הרבשטיין

לא מחכה. מאמן השוערים משה בן דוד, עבר לבית"ר ירושלים צילום: אדריאן הרבשטיין

מכירת חיסול

פאסל מוליץ', החלוץ הסרבי שהגיע בעונה שעברה לעכו, ובמהלכה הושאל להפועל ת"א, עמה העפיל לליגת העל, נמכר לקבוצה האדומה ב-200 אלף שקלים.

בעקבות הקפאת פעילות הקבוצה עד להכרעת המחלוקת בין עיריית עכו לדניאל סטנצ'יו, לא מומשו אופציות הרכישה על השוער רם שטראוס, לוטם זינו וסיראז' נסאר, כך שלמעשה השחקנים בעצם משוחררים.

בימים האחרונים הגיע למועדון מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בנוגע לשחקנים הזרים: דילן דמראווי ומוחמדו סיסוקו. במכתב ישנה דרישה לתשלום שכרם של 2 השחקנים עבור החודשים אפריל ומאי, בסך כולל של 16 אלף יורו (10 אלף יורו לסיסוקו ו-6 אלף יורו לדמראווי).

גם הקשר הבולגרי בוז'ידאר ואסב, שזכה בתביעה בסך 40 אלף יורו שהגיש נגד הפועל עכו באמצעות מוסדות פיפ"א, עדיין מחכה לכסף.

יש לזכור גם, כי כנגד הפועל עכו עדיין עומדות תביעותיהם של מושיקו מישאלוף (1.8 מיליון שקלים) ודניאל בורחל (900 אלף שקלים).

אגב, מאמן השוערים המוערך משה בן דוד, לא המתין יותר מדי זמן כדי לראות מה ייקבע לגבי הקבוצה וחזר לתפקיד מאמן השוערים בבית"ר ירושלים.  

 

ותיקים: מעלות ממשיכה לחלום

אכזבה לוותיקי סקציה מעלות ע"ש יהודה אדרי, שכמעט עשו היסטוריה במאבק על אליפות המדינה. הקבוצה, שהעפילה לגמר אליפות המדינה, נכנעה ביום ראשון האחרון לוותיקי הפועל רמת גן, 3:0.

המאמן אודי בן נעים: "השחקנים היו בהתרגשות שיא, אבל אחרי רבע שעה זה עבר ונכנסנו למשחק. התמודדנו מול קבוצה מצוינת שהיא לפחות דרגה אחת מעלינו, עם שחקני עבר בעלי ניסיון ויכולת כמו רונן חרזי, קובי חסן, עומר בוקסנבוים, השוער ירון מליקה ועוד. ספגנו שני שערים על סף המחצית הראשונה וזה קצת שבר אותנו. במחצית השנייה ניסינו לחזור למשחק והגענו להזדמנויות. לצערי, הכדור לא נכנס ומנגד לקראת הסוף הם הבקיעו את השער השלישי. עצם ההגעה שלנו למעמד של שני גמרים בעונה: אליפות וגביע, זה כבר הישג גדול ומבחינתי, ואמרתי את זה גם לשחקנים, הם בעיניי אלופים. למדנו הרבה מהמפגש הראשון נגד רמת גן, ואני יכול להבטיח שנתכונן היטב לקראת המפגש השני ובגמר הגביע יהיה להם יותר קשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות