fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמעון הדרי סיים את דרכו בהפועל עכו

המאמן המתוקשר של הליגה נקרא אמש לשיחה קשה עם היו"ר ציון ויצמן בה הוחלט כי הרומן של הדרי עם עכו הסתיים. הדרי: "היתה לי תקופה יפה בעכו ואני לא רק מאחל להם שיישארו בליגה, אלא מאמין ביכולתה של הקבוצה להישאר"
שמעון הדרי
שמעון הדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אחרי 14 משחקי ליגה ללא ניצחון שדרדרו את הקבוצה למקום האחרון בטבלה, והדחה מבישה מגביע המדינה אחרי הפסד לקבוצה מליגה א', סיים המאמן שמעון הדרי את דרכו בקבוצה. אתמול, בסיום האימון, נקרא הדרי לשיחה עם היו"ר ציון ויצמן, במהלכה הוחלט על הצעד הדרמטי.

איציק טוייזר, שמעון הדרי
יוביל במשחק נגד קרית שמונה. איציק טוייזר ושמעון הדרי (משמאל) (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לצד הכישלון המקצועי, קדמה להחלטה ישיבת שחקנים סוערת, שהתקיימה כשעתיים לפני משחק הגביע ביום שלישי נגד עפולה, והשפיעה על המהלך להיפרד מהמאמן. במהלך האסיפה, התבקשו השחקנים להוציא את אשר על ליבם. קפטן הקבוצה, השוער דודו גורש, מתח ביקורת על רמת האימונים ועל יחסו של הדרי לשחקנים.

המאמן רתח על הדברים וענה לגורש: "תפקידך כקפטן לא מסתכם בהטלת מטבע בתחילת המשחק. גם לך יש אחריות בגיבוש השחקנים. איפה היית לפני חודשיים? למה לא אמרת את הדברים כבר אז?". אירועי האספה דלפו החוצה והדרי אף שקל לספסל את גורש במשחק הבית הקרוב נגד קרית שמונה. נראה, כי צעד זה היה 'קו אדום' מבחינת ראשי המועדון, ואמש, כאמור, הסתיים 'הרומן' בין הצדדים.

הדרי: "היתה לי תקופה יפה בעכו ואני לא רק מאחל להם שיישארו בליגה, אלא מאמין ביכולתה של הקבוצה להישאר". איציק טוויזר, עוזרו של הדרי, יעמוד על הקווים במשחק הליגה הקרוב נגד קרית שמונה, כשבמקביל ינסה היו"ר ויצמן למנות מאמן. בין השמות המוזכרים: יובל נעים (בעל הסיכויים הגבוהים), גילי לנדאו, מרקו בלבול, מומי זפרן, פרדי דוד וג'ון גרגורי.

לקראת המפגש נגד האלופה במחזור הקרוב, סובלת עכו מצרות נוספות לאחר שלא פחות משבעה שחקנים צפויים להיעדר עקב פציעות ומחלות: תמיר כחלון, שניר משען, ברניסלב יובנוביץ', דימקאו פידליס, יובל שבתאי, משה מישאלוף ולואב כיאל. הצרות, כידוע, באות בצרורות ואמש נחתה על הקבוצה 'מכה' נוספת כשעיריית עכו דורשת 220 אלף שקלים, עבור דמי שימוש באצטדיון. זאת, על רקע התעקשותו של היו"ר ויצמן להישאר בתפקידו במועדון, במקביל להיותו בעל תפקיד בכיר בעירייה עכו, בניגוד להחלטת היועצת המשפטית בעיריית עכו, שקבעה יש קיים ניגוד עניינים ודרשה מוויצמן לוותר על אחד מתפקידיו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות