fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עסקת ענק בוצעה בעכו

קרקע בעיר נמכרה בסכום מוערך של 43 מיליון שקלים. לדברי עורכי הדין הדר טל ועמית ינון שייצגו את החברה המוכרת, לעסקה צפויות להיות השלכות חיוביות על הסביבה
עכו (צילום: פנתרמדיה)
(צילום: פנתרמדיה)
יצג את חברת צינורות המזרח התיכון. עורך  הדין עמית ינון (צילום: יח"צ)
 עורך הדין עמית ינון (צילום: יח"צ)

חברת צינורות המזרח התיכון בע"מ, בשליטתה של קרן הפרייווט אקוויטי ויולה, מכרה קרקע שבבעלותה, הנמצאת באזור התעשייה בעכו ושטחה 100 דונמים  לחברת צלילי ירדן אחזקות בנדל"ן, בכ-43 מיליון שקלים. על הקרקע עומד כיום מפעל הגילוון של צינורות, שתמשיך לשכור את המפעל גם לאחר השלמת העסקה.  את צינורות המזרח התיכון ייצגו בעסקה עורכי הדין הדר טל ועמית ינון ממחלקת הנדל"ן בצפון ש.פרידמן ושות' אשר סניפו החיפאי מצוי במת"ם.

יצג את חברת צינורות המזרח התיכון. עורך  הדין הדר טל (צילום: יח"צ)
 עורך הדין הדר טל (צילום: יח"צ)

חברת צינורות המזרח התיכון בע"מ עוסקת בייצור ובשיווק של צינורות פלדה ופלסטיק, מגופים, מדי מים וברזים לתשתיות הזורמות. על חלק מהקרקע, בשטח בגודל של 37 דונמים, עומד כיום כאמור מפעל הגילוון של צינורות, שתמשיך לשכור אותו לתקופה של 12 שנים עם תקופת אופציה בת חמש שנים בתמורה ל~ 190 אלף שקלים בחודש.

לדברי עורכי הדין הדר טל ועמית ינון מדובר בעסקת ענק במונחים מקומיים אשר צפויות להיות לה השלכות חיוביות על הסביבה בהמשך וזאת לאור כוונת הרוכשת ליזום קריית היי~טק במקום תעשיה מסורתית המאפיינת את הסביבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות