fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: סיירת הביטחון לכדה גנבי סולר ממשאיות

שבוע עמוס עבר על סיירת הביטחון בעיריית עכו. במהלך הלילה החל מרדף אחר נגנבים שהוביל לתפיסת מיכלי סולר נוספים. במקרה אחר ארבעה צעירים נתפסו בחשד כי גרמו נזק למכונית של תושב העיר.
סיירת הביטחון בעיריית עכו
שלושה סוסים הוחרמו. סיירת הביטחון בעיריית עכו (צילום: ארכיון)

סיירת הביטחון של עיריית עכו לכדה בשבוע האחרון חשודים בפריצות וגניבה ופקחי העירייה אף ביצעו החרמות של חזיזים. בעקבות קריאה למוקד העירוני על חשד לגניבת סולר ממשאית, הוזעקו צוותי סיירת הביטחון למקום האירוע ואיתרו חשודים בעת גניבת סולר. במהלך מרדף אחר אחד הגנבים נתפס רכב עם מיכלי סולר נוספים. החשודים הועברו להמשך חקירת המשטרה. במקרה אחר שאירע בשעות הלילה, במהלך סיור למניעת התפרצויות אותרו שני חשודים בשעת גניבה. השניים תושבי הקריות בעלי עבר פלילי הועברו לחקירה.

סיירת הביטחון בעיריית עכו
שלושה סוסים הוחרמו. סיירת הביטחון בעיריית עכו (צילום: ארכיון)

סיירי הביטחון שעסקו  באיתור וונדליזם ובריונות לכדו ארבעה קטינים שגרמו על פי החשד נזק לרכבו של תושב העיר. החשודים הודו בעבירות שיוחסו להם והמקרה הועבר להמשך טיפול המשטרה. בשבוע שעבר אותרו נערים בעת שהשליכו חזיזים ברחבי העיר ובוצעו החרמות של מספר רב של חזיזים. באחד המקרים עוכב קטין לאחר שהשליך חזיז במרכז מגורים ונפתח כנגדו תיק פלילי. הציבור מתבקש לגלות ערנות בנושא ולדווח על מפגע זה.

מנהל אגף הביטחון יניב אשור ציין, כי במסגרת פעילות האגף בתחום אכיפת עבירות איכות חיים אותרו ונלכדו שלושה סוסים שהשתוללו ברחבי העיר ובעת ההחרמות נתפסו חשודים עם ציוד גנוב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות