fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: האלמנטים הפיסוליים הוסרו מרחוב בן עמי

עיריית עכו הודיעה היום (ג') כי היא מבצעת שינויים תכנוניים ברחוב בן עמי. הפרויקט יכלול הצבת תאורה חדשה וחידוש של כל הסוככים והחזיתות ברחוב
רחוב בן עמי בעכו
ישמרו על האופי של הרחוב. רחוב בן עמי (צילום: אושרי כהן)

 עיריית עכו הודיעה היום (ג') כי היא מבצעת שינויים תכנוניים ברחוב בן עמי שנועדו לשפר את הפעילות המסחרית והעירונית במקום.

על פי התכנון החדש, הורחב תוואי הדרך (הכביש) ומספר מקומות החניה שולש לכ-65 מקומות במקום 23 מקומות בתכנון הקודם, והוא יאפשר זרימה אפקטיבית של התנועה. הודות לשדרוג הרחוב, יתאפשר חידוש קו התחבורה הציבורי- ההיסטורי (אוטובוסים ומוניות שירות) עם תחנות לאורך הרחוב.

רחוב בן עמי בעכו
ישמרו על האופי של הרחוב. רחוב בן עמי (צילום: אושרי כהן)

במסגרת השינויים, נשמרו מדרכות רחבות ורצופות בצמידות לחזית החנויות, דבר אשר יאפשר התחדשות הפעילות המסחרית. הפרויקט יכלול הצבת תאורה חדשה וחידוש של כל הסוככים והחזיתות ברחוב. כמו כן, לפרויקט נוסף גם ריצוף של השטחים שמתחת לארקאדות (השטחים המוצלים) והרחבות המרוצפות הצמודות. לאורך המדרכות יינטעו מחדש עצי צל יפים, שישמרו על אופיו המיוחד של הרחוב.

 עם זאת,  מסרו בעירייה כי הוסרו מהרחוב אלמנטים פיסוליים שחסמו את המדרכות והכביש, ואשר היוו נטל ומפגע בדרך לחידוש הרחוב.

ביום חמישי שעבר (ה')  הסוחרים, יצאו להפגנה מול בניין עיריית עכו, במחאה על הפסקת  העבודות השיפוץ של הרחוב. וטענו כי נגרם להם נזק כלכלי שיוביל לקריסת העסקים.

מהנדסת העיר, אדריכל ד"ר מיכל סופר: "כל השינויים לא יובילו לעיכוב בסיום הפרויקט, ואף ייתכן כי לאור ביטולם של חלק מהאלמנטים יסתיים הפרויקט עוד לפני הזמן שתוכנן".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות