fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניהו: "ירושלים היא בירת הנצח של מדינת ישראל ואנחנו נמשיך לבנות בה"

מצדיעים להתיישבות בגליל בכנס בעכו. המשנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום אמר כי: "הבאת 300 אלף מתיישבים חדשים לגליל כבר אינה בגדר חלומות באספמיא אלא נרקמת לכדי מציאות בשטח, באמצעות גרעיני ההתיישבות"
בנימין נתניהו. (צילום: אדריאן הרבשטיין)
בנימין נתניהו. (צילום: אדריאן הרבשטיין)

״יש בעכו התיישבות יהודית יוצאת דופן, התרגשתי בדרך לכאן, הגעתי בטיסה. את המטוס הטיסה טייסת צעירה וזה היה מחמם את הלב. יש כאן בעכו, רוח של ציונות מתחדשת. אמונה ועשייה חברתית ראשונה במעלה. ירושלים היא בירת הנצח של מדינת ישראל ואנחנו נמשיך לבנות בה. לכן אני קורא לכל המפלגות הציונות לעמוד מאחורי ההסכמה הלאומית על אחדותה של ירושלים ועל הבנייה בשכונות היהודיות בירושלים. אני לא מבין איך תנועות ציונות יכולות להתנגד לבנייה בירושלים"

מאות אנשים השתתפו הערב (שלישי) בערב ההצדעה להתיישבות בגליל במעמד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, ראש "קרן קהילות" אלישבע וישליצקי, רב ישיבת ההסדר בעכו יוסי שטרן, מנהל גרעין אומץ ישי רובין, יו"ר עמותת איילים שמוליק ריפמן, ראשי רשויות בצפון, תושבי העיר, סטודנטים ובני נוער.

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו אמר באירוע: "אנו מוקירים את פועלכם. הממשלה מעניקה חשיבות רבה לפיתוח הגליל ופיתוח העיר עכו בפרט. השר סילבן שלום עושה עבודה גדולה מאוד וחשובה מאוד". עוד הוסיף נתניהו: "יש פה רוח של ציונות מתחדשת. הגרעינים האלה משלבים יחד חילוניים ודתיים, כולם ציונים וחדורים בעשייה וזה בא לידי ביטוי ברוח התנדבות שהיא מרעננת ונותנת המון תקווה. כאן מייצרים תקווה לעתיד. אתם החלוציים האמתיים של זממנו ואתם בונים את הארץ. אנו בונים את הארץ. ציונות שורשה בציון. הציונות מושתת על ציון, מושתת על ירושלים. ירושלים היא בירת הנצח של מדינת ישראל ואנחנו נמשיך לבנות בה. ולכן אני קורא לכל המפלגות הציונות לעמוד מאחורי ההסכמה הלאומית על אחדותה של ירושלים ועל הבנייה בשכונות היהודיות בירושלים. אני לא מבין איך תנועות ציונות יכולות להתנגד לבנייה בירושלים"

המשנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום אמר כי: "הליבה של ההתיישבות המתרחבת בנגב ובגליל מצויים גרעיני ההתיישבות כחיל חלוץ, פרוסים בעיירות הפיתוח ומתערים בקהילה, באמצעות התנדבות והיטמעות. כיום ישנם יותר כ-80 גרעיני התיישבות בנגב ובגליל ואלה מתרחבים מידי שנה בצורה משמעותית ומונים מאות משפחות. כל גרעין מקבלת תקציב של כ-80 אלף שקל בשנה ומעבר לכסף, אנו במשרד לפיתוח הנגב והגליל רואים שכל שקל הושקע נכון".

בנימין נתניהו, סילבן שלום ושמעון לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
השר סילבן שלום וראש הממשלה בנימין נתניהו מקבלים תעודת הוכרה מהגרעין ההתיישבותי (צילום: אופיר הראל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות