fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: קווי הלילה יסומנו בתמרורי רצפה ענקיים

במהלך השבוע הקרוב, יסומנו עשר תחנות עכו ונהריה בהן עוברים קווי הלילה בתמרורי הרצפה הענקיים
תמונות תמרור הרצפה. (קרדיט-דן פורגס וגרין גרפיטי)
תמונות תמרור הרצפה. (קרדיט-דן פורגס וגרין גרפיטי)

משרד התחבורה החל היום בפרויקט ניסיוני חדשני וראשון מסוגו של סימון תחנות קווי הלילה, באמצעות "תמרור רצפה" גדול. הפרויקט יבוצע תחילה בתחנות קווי הלילה העיקריות ב-17 ערים שהן כרבע מהרשויות בהן פועלים קווי הלילה. בשלב הראשון יסומנו כ-400 תחנות אוטובוס בכל רחבי הארץ.

הקוד יוביל ישירות לאתר קווי לילה בו יוכלו המשתמשים לקבל באופן מידי את המידע המלא על כל קווי הלילה הפועלים בעיר ובכל הארץ, כולל מסלולי הנסיעה ולוחות זמנים. תמרור הרצפה נצבע בטכניקה מיוחדת ובצבעים ידידותיים לסביבה, העשויים על בסיס חלב וחימר, וניתנים להסרה על ידי התזת מים בלחץ.

שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, ציין כי הפרויקט נועד להגביר את מודעות בני הנוער לפעילותם של קווי הלילה בעירם ולהמחיש את קרבת השירות הלילי לאזורי המגורים ולמוקדי הבילוי.

"לקווי הלילה חשיבות בטיחותית וחברתית גדולה מאין כמוה, המחקרים האחרונים הוכיחו כי בערים שבהן פעלו קווי הלילה פחת מספר התאונות והנפגעים. אנו מפעילים שירות חשוב ויעיל ואני קורא לצעירים לנסוע בקווי הלילה, לשמור על חייהם וגם לחסוך באמצעותם בהוצאות הנסיעה", הוסיף השר כץ. כאמור, במהלך השבוע הקרוב יסומנו 10 תחנות ברחבי עכו ונהריה בהן עוברים קווי הלילה בתמרורי הרצפה הענקיים.

תמונות תמרור הרצפה. (קרדיט-דן פורגס וגרין גרפיטי)
תמונות תמרור הרצפה. (קרדיט-דן פורגס וגרין גרפיטי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות