fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהנים ממשבר גיל ה-40

שגיא ממן, אורן טייב ,רונן אוזן, נדב בן שושן
שגיא ממן, אורן טייב ,רונן אוזן, נדב בן שושן (צילום עצמי)

הם חבורה חזקה מגיל 21 שאספה חברים על הדרך. לכולם יש זיקה לצפון, שלושה מהם גדלו בעכו חלקם חיים שם עד היום. יש ביניהם חברות אמיצה והם הצליחו להדביק גם את בנות הזוג.

תכירו: נדב בן שושן, אורן טייב, שמעון זגורי, אלדד רושו, אורן רווח, שגיא ממן, רונן אוזן, שחווים השנה את משבר גיל ה-40 ויודעים להפיק ממנו את המיטב.

מה אוהבים לעשות ביחד? לדבריהם, הכל. בעיקר לעקוץ אחד את השני, לצחוק מהומור שחור, לאכול חומוס אצל סעיד וליהנות מהחיים.

"הכרנו אחרי הצבא, בשיטת חבר מביא חבר" מסביר נדב בן שושן תושב עכו, "חלק מהחברים הכירו בצבא והיתר מכירים עוד מהילדות בעכו. יחד יצרנו חבורה שאין שנייה לה. טייב במקור עכואי ועבר למעלה אדומים בעקבות אישתו, אלדד במקור מטבעון והיום במתגורר בקיבוץ איילון. שגיא ממן תושב בוסתן הגליל וכל היתר תושבי עכו.

שגיא ממן, אורן טייב ,רונן אוזן, נדב בן שושן
שגיא ממן, אורן טייב ,רונן אוזן, נדב בן שושן (צילום עצמי)
אלדד רושו, שגיא ממן, רונן אוזן, נדב בן שושן, אורן רווח, שמעון זגורי
אלדד רושו, שגיא ממן, רונן אוזן, נדב בן שושן, אורן רווח, שמעון זגורי (צילום עצמי)

"כיום כולם נשואים עם ילדים או עם בנות זוג ובחרו לגור ברחבי הארץ, אבל זה לא מפריע לנו לשמור על קשר חזק מאוד. יש לנו קבוצת ווטסאפ שפעילה רוב השבוע שהכינוי שבחרנו לה הוא: 'הפרלמנט'. בנוסף אנו נפגשים בימי חמישי בבתים או שיוצאים לבלות".

מי הביא את מי לחבורה?

"אורן הביא את רושו מחיל האוויר. שגיא הגיע דרך חבר שהיה בחבורה ועזב ושגיא החליף אותו. הוא עדיין בגדר 'על תנאי' מבחינתנו (בצחוק). אנחנו מזכירים לו את כל הזמן.

"החבורה מאוד סגורה, אין מתחלפים אנחנו הולכים אחד אחרי השני באש ובמים, מדברים על זוגיות. כל אחד מספר על הבעיות שלו, על העבודה, על ההצלחות. מדברים על פוליטיקה ועל ספורט. בעיקר אנחנו נקרעים מצחוק על נושאים שרק אנחנו נבין אותם. המון הומור, בעיקר שחור. בשנה שעברה טסנו לחו"ל פעמיים, ובנובמבר מתוכנן עוד סופ"ש בחו"ל.

"בחול הועד סוכות יש לנו מנהג קבוע שהפך למסורת, אנו עולים למעלה אדומים להתארח אצל טייב, חבר הפרלמנט, יחד עם המשפחות. בסך הכל 25 אנשים ועבורנו הכיף גדול שגם דור ההמשך משחק יחדיו. אחרי הכל, הדבר הכי חשוב שאנחנו חברים אמיתיים. למרות ההומור והשטויות, כל אחד יהיה שם כשחבר יצטרך אותו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות