fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסודר, חרזי

אלון חרזי, הוא ללא ספק המאמן היקר ביותר בתולדות הפועל עכו
אלון חרזי
איפה החיזוק? יועץ העל אלון חרזי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אלון חרזי
איפה החיזוק? יועץ העל אלון חרזי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מנתוני שכרו שלמאמן הפועל עכו אלון חרזי עולה, שהמאמן מקבל שכר של 58,120 שקלים ברוטו בחודש. בנוסף לכך, זוכה המאמן להחזר הוצאות נסיעה בסך 2,960 שקלים בחודש. עלות שכרו הכוללת של המאמן לעונה מסתכמת ב-697,440 שקלים ברוטו בשנה, כולל שווי שימוש ברכב והפרשות לקופות גמל וקרן השתלמות.

מדובר בחוזה שנתי הכולל 12 משכורות מלאות, למרות שהליגה נמשכת 9 חודשים והקבוצות נמצאות בתקופה זו בפגרה. חרזי גם יזכה למענק חד-פעמי בסך 70 אלף שקלים.

עוד עולה על פי פרטי החוזה, שלחרזי יש מענק הישארות בליגת העל בגובה 35,000 שקלים נטו ומענקים עבור מקום 8 (38,000 שקלים נטו), מקום 7 (42,000 שקלים נטו), מענק פלייאוף עליון (52,500 שקלים נטו), מענק העפלה למפעל אירופאי (70,000 שקלים נטו), מענק זכייה בגביע המדינה (70,000 שקלים נטו) ומענק עבור זכייה בגביע הטוטו (35,000 שקלים נטו) שכבר לא יקרה מאחר והפועל עכו הודחה מהמפעל כבר בשלב הבתים.

החוזה הוא לשנתיים, כלומר לעונה הנוכחית ולעונה הבאה, כשלכל הסכומים הנקובים תתווסף בעונה הבאה תוספת של 20 אחוזים.

גורם בהפועל עכו התייחס השבוע לנתוני השכר ואמר: "אנחנו לא מבינים מה האובססיה הזאת להיכנס כל פעם מחדש לתלוש השכר של חרזי. כל נתוני השכר, של כל המאמנים והשחקנים בליגת העל, מופקדים בבקרה התקציבית וגלויים לכל, ולא ראיתי שהתקשורת מביעה בהם עניין מיוחד. הפועל עכו הוא עדיין לא מועדון כל כך גדול שמאמנים עומדים אצלנו בתור כדי לאמן. כל ההתעסקות הזאת היא מיותרת, מכיוון שאם אלון חרזי יצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל ויקדם אותה מבחינה מקצועית, זה שווה כל שקל ששולם".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות