fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממרכול קטן לארבעה סניפי ענק: ברביעי הפתיחה לקהל של סניף הדגל של דאבח בעין המפרץ

השקה ייחודית לרשת המזון סאלח דבאח ובניו במתחם הקניות בעין המפרץ. לראשונה באזור נפתח סניף של מסעדת הבשרים אנגוס בתוך מתחם המזון. סאלח דבאח: "הצפי שלנו, עד סוף השנה לצרף 100 אלף חברי מועדון חדשים"
דבאח עין המפרץ
דבאח עין המפרץ

רשת "סאלח דבאח ובניו", השיקה היום (שני) את הסניף החדש בצומת עין המפרץ יחד עם מסעדת הבשרים אנגוס הממוקמת בתוך מתחם המזון. הסניף נבנה בהשקעה כספית של כ-30 מיליון שקלים ובו מבחר עצום של מוצרים במעברים מרווחים במיוחד.

משפחת דבאח ידועה בארץ וגם בעולם בגידולי הבקר המובחרים והמשובחים ביותר שניתן למצוא. אך כבר לפני 60 שנה, החזון של ראש המשפחה חאג’ סאלח דבאח היה לפתוח רשתות מזון באזור הצפון, שהמחיר הזול והשירות האדיב יהיו כנר לרגליו וכך באמת היה.

הכל החל ממרכול קטן באחת השכונות בדיר אל אסד ששירת את תושבי העיר וגם את תושבי הערים השכנות והתפתח לארבע רשתות ענק המתפרשות בכל אזור הצפון. סניף דיר אל אסד-כרמיאל, סניף מעיליה-מעלות, סניף מגדל-טבריה וסניף הדגל עין המפרץ.  את סניפי רשת "סאלח דבאח ובניו" פוקדים מדי יום כ-10,000 אנשים בממוצע.לא מפתיע במיוחד, לאור התופעה הגוברת של השנים האחרונות בה אזור הצפון הפך למוקד משיכה לכל תושבי הצפון ואף תושבי המרכז לקניות במחירים מוזלים וללא תחרות ובשירות יוצא מן הכלל.

סאלח דבאח התייחס במסיבת העיתונאים לעובדה כי הסניף ממוקם מול רשת רמי לוי : "אני לא יודע אם רמי לוי הוא המתחרה העיקרי שלי, אני לא חושש מזה, שהוא מעבר לכביש. אנחנו יודעים לתת רמת שירות, מחירים, נגישות בלי תחרות. הצפי שלנו, עד סוף השנה לצרף 100 אלף חברי מועדון חדשים".

המבחר הגדול בצפון. דבאח עין המפרץ
המבחר הגדול בצפון. דבאח עין המפרץ (צילום: https://blinker.co.il)
דבאח עין המפרץ
דבאח עין המפרץ (צילום: https://blinker.co.il)
בית קלייה ייחודי לקפה ופיצוחים. דבאח עין המפרץ (צילום: עצמי)
בית קלייה ייחודי לקפה ופיצוחים. דבאח עין המפרץ (צילום: https://blinker.co.il)
עובדי החברה. דבאח עין הפרץ (צילום: עצמי)
עובדי החברה. דבאח עין הפרץ(צילום: https://blinker.co.il)
מסעדת ״אנגוס״ בתוך מתחם דאבח
מסעדת ״אנגוס״ בתוך מתחם דאבח (צילום: https://blinker.co.il)

לסניף "עין המפרץ" מספר מחלקות ייחודיות :

קצבייה – הבשר של משפחת דבאח הפך כבר מזמן לחותמת איכות של בשר ברמה הגבוהה ביותר. מחלקת הבשר בסניף היא מהגדולות ביותר בארץ עם שפע של בשרים טריים יום יום ומגוון נתחים שקשה למצוא בכל מקום.

בית קלייה – בבית הקלייה של "סאלח דבאח ובניו" בין הגדולים בארץ קולים פולי קפה איכותי קולומביאני ומתאימים אותו לפי טעמו האישי של הלקוח. החל ממידת הקלייה ועד לתוספות התבלינים המובחרים שגם הם מגיעים הישר מבית הקלייה הראשי של רשת “סאלח דבאח ובניו”, המספק את כל סוגיהפיצוחים והגרעינים

טרי יום יום לעיניי הלקוח ולהתרשמותו. במחלקה ניתן למצוא גם מגוון עצום של חליטות תה, תבלינים, פירות יבשים, שמני זית מובחרים, קטניות, דגנים ועוד ועוד.

מאפייה – מגוון מאפים הנאפים מידי בוקר ע"י אופים מקצועיים, החל מלחמים מכל הסוגים וכלה ב"מאפי ביס" ממכרים כגון קרואסונים, בורקסים ומבחר גדול נוסף של מאפים משכרי חושים.

פרומז'רי – מעדניית גבינות עם מבחר עשיר וייחודי מהארץ ומהעולם. אוהבי הגבינות יכולים לחגוג ממגוון גבינות קשות, רכות וגבינות גורמה.

הטבה: כל מי שיצטרף למועדון הלקוחות יקבל פנקס שוברים עם הנחות בשווי 200 שקלים, בנוסף להנחות הקיימות. עגלת הקניות ה-31 מוחזרת ללקוח.

סניפי דבאח פתוחים 7 ימים בשבוע בין השעות 08:00-22:00. 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות