fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מח"ש הגישה כתב אישום נגד חוקרת ותיקה מתחנת עכו

החוקרת, ציפורה סמואל, מואשמת בשבעה אישומים שונים של גניבות מנחקרים שהוזמנו לחקירה בתחנת עכו . שש מתוכן הן נשים
תחנת כרמיאל
תחנת כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, הגישה לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום נגד חוקרת ותיקה במשטרה, ציפורה סמואל, בגין גניבה מנחקרים בתחנת המשטרה במספר הזדמנויות שונות.

על פי עובדות כתב האישום, בין החודשים יוני -יולי 2012, חקרה שמואל ששירתה כחוקרת בתחנת עכו שבעה מתלוננים. במהלך החקירה הורתה להם בתואנות שונות, לצאת מהחדר בעוד הם מותירים את חפציהם האישיים במחיצתה. באמצעות תחבולה זו, ניגשה החוקרת לחפציהם האישיים וגנבה מהם כסף, בסכומים של מאות ואלפי שקלים, שהיה מצוי בהם.

על פי כתב האישום, אישה שהוזמנה לחקירה התבקשה על ידי הנאשמת לצאת מהחדר להביא דבר מה. "המתלוננת פעלה לפי הנחיות הנאשמת, תוך שהיא משאירה את תיקה האישי בחדרה של הנאשמת, ואז נטלה הנאשמת 170 שקלים, מתוך תיקה של המתלוננת".

באישום השני מתואר כי אישה נוספת הגיעה אל תחנת המשטרה, על מנת לברר דבר מה בנוגע לחקירה עתידית של בנה על ידי הנאשמת, ובמהלך הפגישה בין המתלוננת לנאשמת, ביקשה הנאשמת מהמתלוננת לצאת את החדר, בעוד המתלוננת השאירה שם את תיקה האישי. בשלב זה, נטלה הנאשמת 17 שקלים ו-150 בשתי הזדמנויות שונות, מתיקה של המתלוננת.

עוד מתואר בכתב האישום גניבות נוספות בסכומים  של 1200 שקלים, 450 שקלים  ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות