fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוכנים לקלאסיקו

הפועל מטה אשר/עכו תתמודד נגד מכבי ת"א בגמר גביע המדינה (מוצאי שבת, 19:15, אולם מטרוווסט, רעננה) למפגש שמוגדר כקלאסיקו של הכדורעף הישראלי. המאמן נועם כץ: "מעריכים מאוד את מכבי"
המאמן נועם כץ
רוצים לראות אותו ככה גם בסיום הגמר. המאמן נועם כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

תפתחו יומן ותרשמו: מוצאי שבת הקרובה, שעה 19:15, אולם מטרווסט ברעננה. גמר גביע המדינה בכדורעף – הפועל מטה אשר/עכו נגד מכבי ת"א. בענף הכדורעף הישראלי מגדירים את המפגש הזה כקלאסיקו בין שתי קבוצות הכדורעף הטובות בישראל בשנים האחרונות. עבור מטה אשר/עכו, הדאבליסטית יש להזכיר, יהיה זה גם מבחן ראשון בהגנה על תואר מחזיקת גביע המדינה. המאמן נועם כץ: "אין בכוונתי להצהיר הצהרות. שני המפגשים העונה מול מכבי ת"א היו צמודים מאוד ואנחנו מעריכים אותם מאוד כיריב ספורטיבי. אנחנו נראים כמו מכונה משומנת, אבל נראה כיצד המשחק יתפתח".

המועדון יעמיד לרשות האוהדים הסעות מכל ישובי המוצעה בעלות של 15 שקלים, כולל כריך ושתייה קלה. להרשמה: 050-6990598 (צפריר). היו"ר מיכאל קישון: "אני קורא למשחק הזה מבצע גביע 2. לעידוד של הקהל יש השפעה גדולה ולכן אני קורא מפה לכל תושבי האזור להגיע למשחק ולצבוע את האולם ברעננה באדום. אני מקווה שנגן על תואר מחזיקי גביע המדינה כי לאור היכולת שלנו מתחילת העונה הוא מגיע לנו".

המאמן נועם כץ
רוצים לראות אותו ככה גם בסיום הגמר. המאמן נועם כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קודם לכן, מטה אשר/עכו טיילה בדרכה אל הגמר אחרי שגברה בקלילות על הפועל כפר סבא, 0:3. אם במערכה הראשונה עוד נתנה כפר סבא פייט לאדומים, 20:25, הרי ששתי המערכות הבאות היו בשליטה מרשימה של שחקני מטה אשר/עכו שסיימו אותן ב-15:25 ו-13:25. למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: לאונרדו דוס-סנטוס – 21 נק', אלן קומל – 12 נק', סלבה בצ'קלה – 7 נק', ישראל רחום – 6 נק', אלכס אוסוקין ורוברט קוך – 5 נק' כ"א, שלו סעדה – 1 נק'. המאמן כץ: "היינו קצת מתוחים לקראת המשחק וכל הכבוד לשחקנים שהתעלו על עצמם והציגו משחק טקטי חכם. אנחנו מרוצים מהניצחון ומהעפלה לגמר וכבר מחכים לשבת. כל המערכים שלנו עובדים, אבל אני תמיד שואף לשפר ולשדרג עוד קצת את היכולות של הקבוצה". שירן ויסמן: "תענוג גדול לשחק בקבוצה כזאת. באנו מפוקסים כשנועם מכין אותנו בצורה הטובה ביותר. לא נתנו לכפר סבא שום סיכוי. לשחק לצד לאונרדו דוס סנטוס זו חוויה ולדעתי זה השחקן הכי גדול שנחת אי פעם במטה אשר/עכו".

ובינתיים, בליגה, השבוע נפתחו משחקי הסיבוב השלישי, כשמטה אשר/עכו מכניעה את אליצור הוד השרון, 0:3 (16:25, 14:25, 13:25) ורושמת ניצחון 15 ברציפות. למטה אשר/עכו: סלבה בצ'קלה – 10 נק', שלו סעדה, אלן קומל ולאונרדו דוס-סנטוס – 9 נק' כ"א, תומר כץ – 7 נק', אלכס אוסוקין – 6 נק'.

דור העתיד: גם הבנות בשלהן

קבוצת הנוער של בנות הפועל מטה אשר/עכו, ממשיכות לחקות את קבוצת הבוגרים בצורה מושלמת והשבוע רשמו את ניצחונן השמיני ברציפות כשגברו על מכבי נצרת, 0:3 (13:25, 12:25, 6:25) ופתחו פער של שלוש נקודות בפסגה. בתום 8 מחזורים מדורגת מטה אשר/עכו במקום הראשון עם 16 נק', בעוד לשנייה בטבלה, מכבי נצרת, 13 נק'.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות