fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה פעמים ספרתם עד עשר ושום דבר לא קרה?

אוויר פסגות. אורן בן חמו מהפועל עכו, דוהר לעוד ניצחון צילום: שלמה שרביט
אוויר פסגות. אורן בן חמו מהפועל עכו, דוהר לעוד ניצחון צילום: שלמה שרביט

הפועל עכו רשמה השבוע ניצחון ליגה עשירי ברציפות מפתיחת העונה * הפועל מעלות ספגה הפסד ביתי כואב לעמק חפר והסתבכה בתחתית
(ארצית) הפועל עכו – הפועל צפת, 72:94

הפועל עכו לא עוצרת. במחזור האחרון טיילה הקבוצה לניצחון עשירי רצוף מפתיחת העונה כשהביסה את הפועל צפת, 72:94. הניצחון הותיר את הפועל עכו בודדה בראש הטבלה עם 20 נקודות.

פתיחת המשחק של עכו היתה פושרת למדי והרבע הראשון הסתיים ביתרון עכואי, 14:21. ברבע השני הגבירה עכו את הלחץ ועד לסיום המחצית פתחה פער דו ספרתי, 29:42. השליטה העכואית הברורה נמשכה גם במחצית השנייה ועם סיום הרבע השלישי צמח היתרון ל-50:67. צפת נשברה וברבע האחרון הקפיץ המאמן שי מינסטר את כל שחקני הספסל והעלה אותם לפרקט להשתתף בחגיגת הניצחון.

לעכו קלעו: טל פרסלני – 25 נק', רועי נברו – 18 נק', עידו קוז'יקרו – 14 נק', אבי נניקשוילי – 10 נק', גיא סהר – 9 נק', בני אלשיר – 8 נק', אורן בן חמו ויבגני חולודוב – 5 נק' כ"א.

ג'ונתן בייז, שסובב את הקרסול וסובל מפציעה, נצטווה לנוח וייעדר בשבועיים הקרובים.

המאמן שי מינסטר: "לרגע אחד לא הקלנו ראש ביריבה וידענו שהמפתח לניצחון הוא להיות מרוכזים מדקת הפתיחה. המשחק הזה סומן אצלנו כעוד ניצחון קטן במערכה בדרך להמשך השגת המטרה".

אוויר פסגות. אורן בן חמו מהפועל עכו, דוהר לעוד ניצחון צילום: שלמה שרביט
אוויר פסגות. אורן בן חמו מהפועל עכו, דוהר לעוד ניצחון
צילום: שלמה שרביט

(ארצית) הפועל מעלות – הפועל עמק חפר, 72:60

הפועל מעלות ממשיכה לגלות חוסר יציבות משווע. אחרי ניצחון החוץ הגדול על קבוצת הצמרת של הפועל צפת, ספגה הקבוצה הפסד בית מיריבה בינונית ופספסה הזדמנות מצוינת לברוח מעט מהתחתית.

מעלות, שהתייצבה ללא אחד הקלעים הטובים שלה, רועי יחיא שסובל מפציעה, נקלעה לפיגור מוקדם, 14:4 (דקה 5), וסיימה את הרבע הראשון ב-17:10. גם ברבע השני המשיכה מעלות לגלות חוסר ריכוז כשהאורחים מעמק חפר מנצלים זאת כדי להגדיל את יתרונם ולסיים את המחצית הראשונה ב-22:35. במחצית השנייה ניסתה מעלות לחזור לעניינים, אך יכולת התקפית רעה והגנה נרפית, היתה בעוכריה.

למעלות קלעו: רותם ברזילי – 21 נק', שגב גרילק – 12 נק', עמית קמרי – 8 נק', בן פריינטה – 6 נק', ולדי ירמישין ואסף רוטנשטיין – 4 נק' כ"א, ערן סודאי – 3 נק', גיא גרינשטיין – 2 נק'.

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "היה עצוב מאוד לראות את הקבוצה ככה. דווקא אחרי הניצחון במחזור הקודם על צפת, חשבנו שעלינו על מסלול חיובי, אבל המשחק הזה החזיר אותנו אחורה. סגל השחקנים הקצר היה, לדעתי, בעוכרנו. אני מקווה שהסיבוב השני יהיה מוצלח יותר".

בתום 10 מחזורים מדורגים חניכיו של המאמן יוסי בוכניק במקום השביעי בטבלה עם 14 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות ו-6 הפסדים. ההפסד גם מסבך את מצבה של מעלות, שכן היא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום ה-11, ממנו יורדים בסיום העונה לליגה א'.

לאן השבוע: ליגת על (יום שני, 7.1) בני הרצליה עירוני נהריה

ארצית (יום ראשון, 6.1) הפועל עמק חפר – הפועל עכו, בית"ר כפר יונה – הפועל מעלות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות