fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו פותחת עונה

הקבוצה שזכתה בעונה שעברה בדאבל היסטרי (אליפות וגביע) תפתח ביום שלישי הקרוב במסע להגן על תאריה
עוד גביע לארון. שחקני מטה אשר בפוזה אופיינית (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עוד גביע לארון. שחקני מטה אשר בפוזה אופיינית (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שתישאר. היו"ר מיכאל קישון עם צלחת האליפות (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שתישאר. היו"ר מיכאל קישון עם צלחת האליפות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עונת הכדורעף תצא בשבוע הבא לדרך, כשהאלופה ומחזיקת גביע המדינה הפועל מטה אשר/עכו, תארח באולמה את העולה החדשה אליצור הוד השרון (יום שלישי, 15/10, שעה 19:30, אולם הספורט בנעמן).

במהלך הקיץ עברה מטה אשר/עכו שינויים רבים בסגל והמשימה של המאמן נועם כץ, תהיה לנסות לחבר מחדש את הפאזל כדי לשמור על האיזון המקצועי שפעל מצוין בעונה שחלפה. בשבוע שעבר, במסגרת הכנותיה לליגה, הרשימה מטה אשר/עכו כשזכתה בפעם השלישית ברציפות בטורניר המסורתי ע"ש מיכאל אטקין.

עבור המאמן כץ, היתה זו הזדמנות ראשונה לראות את השילוב שבנה במהלך הקיץ ולהתרשם משלושת שחקני החיזוק הזרים החדשים: רוברט קוך (37) מהונגריה, אלן קומל (31, 1.92 מ') מסלובניה ולאונרדו דוס-סנטוס (34) מברזיל.

המאמן נועם כץ: "הזכייה שלנו בדאבל בעונה שעברה שינתה את מפת הכדורעף בארץ. אם עד אז, כולם ויתרו מראש על הניסיון לקחת את התארים ממכבי ת"א, הרי שהזכייה שלנו פתחה את התיאבון לשאר הקבוצות בליגה וכולם הבינו שגם להם יש סיכוי. זה הביא לידי כך שבמהלך הקיץ כולם השקיעו בהרכבת סגלים טובים ואיכותיים ואין ספק שהמשימה שלנו השנה בהגנה על התארים תהיה יותר קשה. נכון שיותר קשה לשמור על המקום בפסגה מאשר להגיע אליו, אבל גם הפעם אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר. אני צופה שתהיה ליגה מאתגרת ומעניינת. בנינו קבוצה טובה, מאוזנת ואטרקטיבית, שמשלבת שחקנים ותיקים ומנוסים לצד שחקנים צעירים וכישרוניים. כמובן שיש גם חסרונות שנצטרך להתגבר עליהם. השחקנים המבוגרים יצטרכו לעמוד בעומס הרב בעוד השחקנים יצטרכו לעמוד בלחץ הציפיות".

מטה אשר/עכו, שאיבדה את שחקן העונה גיא בן גל, תהמר בעונה הקרובה על שלו סעדה הצעיר. כץ: "יש לשלו תפקיד מאוד מרכזי במערך הקבוצתי ואין ספק שהוא נכנס לנעליים גדולות מאוד. אין הרבה קבוצות בארץ שנותנות הזדמנות לשחקנים צעירים כמו שאנחנו מעניקים ואני מאוד מקווה שזו תהיה שנת הפריצה שלהם".

מטה אשר/עכו חגגה בעונה שעברה דאבל היסטרי ומלהיב אחרי עשור של ציפייה. נקווה שגם בסוף העונה האחרונה, ייצבע היכל הספורט בנעמן באדום ומשטח הפרקט יספוג את אדי השמפניה. משימה קשה, אבל בהחלט לא בלתי אפשרית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות