fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל בגליל: ירדו על ארבע

הפועל עכו התבטלה מול מכבי חיפה והובסה על ידה, 4:0. סקציה מעלות הפסידה לצור שלום, 1:0 ונותרה במקום האחרון בטבלת ליגה א'. כל הקבוצות של נהריה, בוגרים ומחלקות נוער, הפסידו. היחידות שחייכו הן מכבי ואחי עכו שהשיגו ניצחונות ליגה ראשונים
אבי מצטרף לאבי. אבי טפטה עם מנהל בית"ר נהריה אבי כץ (צילום: אבי פפיס)

הפועל עכו (ליגת על)    

הקבוצה רשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות כשהובסה במחזור האחרון במשחק חוץ על ידי מכבי חיפה, 4:0. נקודה נוספת שראויה להדאיג היא מאזן השערים של עכו בשלושת המשחקים האחרונים, 0-10.

הפועל עכו התייצבה למשחק בסמי עופר ללא הבלם הפצוע מושיקו מישאלוף (פציעה) והחלוץ הברזילאי פרנקו קלארו (עזב), אבל זה לא תירוץ ליכולת החלשה. ההגנה היתה רכה וחדירה, הקישור היה אנמי וההתקפה כמעט ולא הורגשה. ככה, התסריט של העונה שעברה יחזור גם השנה כשעכו תצטרך להיאבק בכל כוחותיה על ההישארות בליגה.

עכו ספגה את הראשון כבר בדקה ה-21, ודווקא ממהלך שהתחיל בכדור חופשי שלה. עדי קונסטנטינוס ויתר על הגבהה לרחבה ומסר קצרה לשמוליק מלול, שהגביה כדור שנעצר בקלות על ידי השוער המקומי. זה האחרון שלח כדור שוער ארוך שמצא הגנה עכואית דלילה ולא מוכנה בדרך ל-0:1. בדקה ה-28 ספגה עכו את השני אחרי כדור חופשי שהוכנס לרחבתה וכיסוי רע של ההגנה. במחצית השנייה ספגה עכו שני שערים נוספים בדרך להפסד שלישי ומשחק שלישי רצוף ללא נקודות וללא שערי זכות.

המאמן ירון הוכנבוים: "האמנו שנוכל לנצח, אבל עשינו טעויות ושילמנו על כך. למרות מיקומה של מכבי חיפה בטבלה, שיחקנו נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה. אני מקווה שנחזור לאותה היכולת שאפיינה אותנו במחזורי הפתיחה".

החלוץ הארגנטינאי פרנקו קלארו, שהתאמן בעכו בחודשיים האחרונים ואף סיכם בקבוצה, שוחרר לאחר בעיות שהתגלו בנושא העברתו. מתברר, כי סוכניו מסרו לראשי הפועל עכו את שם קבוצתו של השחקן בעונה שעברה, אולם כשעכו ניסתה להעבירו אליה במוסדות הבינלאומיים, התגלה כי שם הקבוצה שנמסר לה אינו תואם לאף שם של קבוצה מוכרת בליגה בארגנטינה.

אבי מצטרף לאבי. אבי טפטה עם מנהל בית"ר נהריה אבי כץ (צילום: אבי פפיס)
אבי מצטרף לאבי. אבי טפטה עם מנהל בית"ר נהריה אבי כץ (צילום: אבי פפיס)

סקציה מעלות (ליגה א')  

עד מתי? זו השאלה החמה שהיתה השבוע סביב הקבוצה, לאחר הפסד ליגה רביעי ברציפות, הפעם במשחק חוץ למכבי צור שלום, 0:1, משער שהובקע עמוק בתוספת הזמן. עד מתי תימשך שרשרת ההפסדים? עד מתי תגבה ההנהלה את המאמן טל בניה? להנהלה, הפתרונים.

המאמן טל בניה, תירץ בסיום: "הקבוצה עברה במהלך הקיץ שינויים רבים ורוב הסגל השתנה. ציפינו לחיבור מהיר, אבל כנראה שמדובר בתהליך יותר ארוך ממה שחשבנו. אנחנו צריכים עדיין חיזוק. לצערי, מאז פתיחת העונה, הכל הולך נגדנו, כולל ההפסד האחרון לצור שלום משער שהובקע משום מקום בשניות האחרונות של המשחק. אני לא מרים ידיים ומאמין ביכולתי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

למרות החשיבה האופטימית של המאמן, נראה כי אם מעלות לא תנצח במחזור הקרוב את עירוני נשר, הנהלת הקבוצה בראשותם של היו"ר גבי שמחון ומחזיק תיק הספורט דני חזן, תקדם מהלך לשינוי בעמדת המאמן.

בית"ר נהריה (ליגה ב')

הקבוצה, שפתחה את העונה בניצחון אופטימי, ספגה במחזור האחרון הפסד ליגה שני ברציפות כשנכנעה במשחק חוץ לעולה החדשה, צעירי כפר כנא, 3:0.

המאמן אמיתי ברק: "120 הדקות בהם שיחקנו באמצע השבוע בגביע, כנראה השפיעו לרעה, כי סבלנו מעייפות ומחולשה כללית בכל מערכי הקבוצה. אף שחקן לא תיפקד ואפילו מהלכים פשוטים לא הצליחו. זה לא תירוץ ליכולת ולהפסד, אבל המשחק הזה הבהיר לכולנו שבליגה הזאת לא מספיק לשחק כדורגל חיובי, אלא צריך שחקנים שיודעים גם להילחם. אנחנו חייבים להתחזק".

 

מכבי עכו (ליגה ב')

הקבוצה רשמה ניצחון בכורה העונה בליגה, כשגברה בביתה על הפועל מ'רר, 0:2. האורחים ממ'רר הקשו על חניכיו של המאמן יוסי עמר, אבל בדקה ה-70 היה זה אבי שחרור, שבסיום מבצע אישי מצא את הרשת והעלה את המכבים מעכו ליתרון, 0:1. אלכס לויט, שנכנס כמחליף בדקה ה-82, הכפיל את התוצאה בשער נגיחה שכבש בדקה 87, וקבע את תוצאת המפגש, 0:2.

היו"ר אשר (ג'וקי) בן חמו: "אני מאוד מקווה שתהיה לכך המשכיות, כי ההבדל בין המשחק הזה למשחקים קודמים, זה שהפעם ניצלנו את ההזדמנויות שהגענו אליהם וכבשנו שערים. כל ניצחון הוא חשוב, כי מעבר לנקודות הוא גורם ממריץ ומדרבן שמוסיף גם לביטחון של השחקנים. אנחנו עם הפנים קדימה, למשחק הבא".

אחי עכו (ליגה ב')

ניצחון בכורה העונה לאחי עכו, שגברה במשחק חוץ על אחי איכסל, 0:2. את השערים לאחי עכו הבקיעו תאמר עוראבי (דקה 51) ודין לזרא (דקה 75).

הפועל נהריה (ליגה ג')

הקבוצה ממשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה ובמחזור האחרון הובסה במשחק חוץ על ידי הפועל רמה, 4:1. את השער היחיד לנהריה כבש קובי אזולאי.

מנהל הקבוצה יהודה ללוש: "לא נעים לפתוח ככה את העונה וזה בטח לא מה שציפינו לו. נצטרך לעשות חושבים ולהתחזק כדי שהעונה הזאת לא תיגמר לנו מהר מדי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות