fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוהיר בהלול: "אני מאוכזב"

מהיום איש התקשורת זוהיר בהלול הוא חבר כנסת במפלגת המחנה הציוני. את תוצאות הבחירות קיבל בעת שישב לראיון באולפני ערוץ 2. 26 אחוז מהקולות בעכו נרשמו לטובת הרשימה המאוחדת
זוהיר בהלול (צילום: אושרי כהן)
זוהיר בהלול (צילום: אושרי כהן)

איש התקשורת זוהיר בהלול מעכו נבחר במקום 19 ברשימת המחנה הציוני לכנסת. בראיון שיפורסם ביום שישי בעיתון צפון- 1 מסביר בהלול, יממה לאחר הבחירות כי רגשותיו מעורבים לנוכח תוצאות הבחירות.
בהלול: "באופן אישי לא היו לי גחמות אישיות פרסונליות. מבחינתי המפלגה והאינטרסים שלה היו להגיע לניהול המדינה זה היה העיקר, ולכן יש אכזבה. אנחנו מאוכזבים בשל העובדה כי הוא (בנימין נתניהו) הליך אימים ב-48 שעות האחרונות לפני הבחירות, ופרט על הנימים הרגישים, אבד על היצרים הכמהים וייצר מניפולציות. כל אלו הביאו לו עוד שישה, שבעה מנדטים. אם זה מה שהעם רוצה, שיבורך העם במנהיגות שעבדה עליו".

עוד ציין בהלול: "השאיפה שלי היתה להיות במפלגת שלטון שם יכולתי לקדם יותר אבל  גם כאיש אופוזיציה אני מכיר את אפשרותי ואת תכונותיי ואני אהיה פרלמנטר אקטיביסטי מספסלי האופוזיציה. בתמצית רעיונותיי: פרויקט הדו קיום והשוויון, הקרבה בין ערבים ויהודים ולאחות את השסעים והקרעים, ולנסות לייצר שיח אחר. עכו היא עיר מעורבת. אני כפרלמנטר אדאג הרבה למה שקורה בעכו".

הראיון המלא ביום שישי בעיתון צפון -1 

זוהיר בהלול (צילום: אושרי כהן)
זוהיר בהלול (צילום: אושרי כהן)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות