fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו נקמה ספורטיבית בצפת וניצחה 75:81

קורי קאר (צילום: יניב לני)

ניצחון שישי ברציפות לקבוצה של המאמן יוסי בוכניק שמצליחה לסגור מעגל ולנצח את צפת בביתה 75:81, לאחר שבסיבוב הקודם ההפסד הביתי לצפת גרם למהפך הגדול בקבוצה.

המגרש בצפת הוא הביתי ביותר בליגה ולראיה עד למפגש נגד עכו צפת שמרה על מאזן מושלם. המחצית הראשונה הייתה צמודה מאז ואף קבוצה לא נתנה לשניה לפתח מומנטום ולברוח, 36:37 לעכו במחצית.

אין תחליף לנסיון. קורי קאר (צילום: יניב לני)
אין תחליף לנסיון. קורי קאר (צילום: יניב לני)

ברבע השלישי האיכות התקפתית של עכו באה לידי ביטוי והחבורה של בוכניק פתחה פער משמעותי וכבר הובילה ב-20 נק' הפרש. אבל דווקא אז עכו התחילה להציג משחק הגנה נרפה ואיפשרה לצפת לקזז את ההפרש וכמעט לבצע מהמפך. למזלה של עכו יש לה את ג'רמיין הול שלא נתן לניצחון לברוח ובסיום עכו רשמה ניצחון שמקבע את מעמדה במקום השלישי ומרחיק אותה מקבוצות אמצע הטבלה.

קלעו לעכו: קורי קאר 23, ג'רמיין הול 17, אלי שיפטון 14, אילן נניקשווילי 12, רז מנשה 10, רותם ברזילאי 5.

מוביל את עכו בבטחה לפלייאוף. המאמן יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מוביל את עכו בבטחה לפלייאוף. המאמן יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המנהל המקצועי של עכו אילן פרומן: "עברנו משוכה קשה שפחדנו ממנה וזה טוב שהגענו דרוכים ומוכנים למשחק כי רק ככה אפשר להשיג את המטרה. אחרי שכבר הובלנו 20 הפרש אז משום מה הורדנו את הרגל מהגז ונתנו להם לחזור וזה סימפטום שחוזר אצלנו ברבע הרביעי שאנחנו חייבים לטפל בו. בסוף היה לחץ ומתח אבל זה נגמר טוב. הפער בין הקבוצות ניצח בסופו של דבר אבל אנחנו חייבים לתקן את הטעויות שלנו לקראת ההמשך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות