fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשרד להגנת העורף יסייע לעיריית עכו להערכות לחירום

מנכ"ל המשרד להגנת העורף, ניצב (בדימוס) דן רונן, ביקר בשבוע שעבר בעכו ונועד עם ראש העיר שמעון לנקרי במטרה לסייע לעיר בכל הקשור למוכנות לחירום.
קריסת מבנה בעכו
המבנה שקרס בעכו (צילומים: אושרי כהן)
קריסת מבנה בעכו
סכנה ממשית. המבנה שקרס בעכו (צילןמים: אושרי כהן)

שבוע מאז אסון קריסת המבנה בעכו העתיקה בפגישה, סקר ראש העירייה את התפתחותה של העיר ואת הפעולות הננקטות בעיר עכו על מנת להכין אותה לאירוע חירום. לנקרי הדגיש, כי העיר עכו משקיעה משאבים ומאמצים רבים בכל הקשור למוכנות לחירום, והמנכ"ל רונן סיפר על המהלכים שנוקט המשרד להגנת העורף על מנת לסייע לרשויות לתת את המענה הראשוני לכל אירוע. "הרשות המקומית, מטבע בדברים, היא הגוף הראשון שייתן מענה למצב חירום בתחומה, ואנו פועלים מתוך מדיניות אותה התווה השר להגנת העורף, גלעד ארדן, להעניק לכל רשות את היכולות הדרושות על מנת לעשות זאת".

כחלק ממדיניות זו, הודיע רונן כי המשרד להגנת העורף יעניק לעכו סיוע על מנת לשדרג את מוקד הבקרה והשליטה העירוני ולשפץ את מחסני החירום. כמו כן הודיע רונן כי יועברו לעירייה מערכת קשר דיגיטלית, עגלת תאורה ועגלת חירום המכילה ציוד חילוץ וציוד צוותי ל-30 איש. שווי הסיוע הכולל שהעניק המשרד לעכו מוערך בכמיליון ₪. כל זאת, "במטרה לאפשר המשך תפקוד שוטף ותקין גם בזמני חירום", אמר רונן.

בפגישה שהתקיימה בלשכת ראש העיר השתתפו בין השאר סגני ראש העיר זאב נוימן ואדהם ג'מל, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, מנהל אגף הביטחון, הפיקוח ושירותי החירום יניב אשור, מהנדסת העיר ד"ר מיכל סופר ונציגי המחוז מטעם המשרד להגנת העורף, אשר ציינו כי הם זוכים לשיתוף פעולה פורה עם העיר עכו שהפכה למודל לחיקוי לערים אחרות בכל הקשור למוכנות לחירום.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות