fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז לתיאטרון של עכו מציג את פרינג' בצפון 2014

מיטב הקומדיות ולהיטי הפרינג' המדוברים בישראל שזכו לתשבחות המבקרים והקהל

המרכז לתיאטרון של עכו מביא לתושבי הצפון את מיטב הצגות הפרינג' שזכו לתשבחות המבקרים והקהל. העונה מציע התיאטרון תכנית מגוונת ובה שלאגרים וקומדיות פרינג', מהמיטב בישראל.

בנוסף להפקות החדשות "שירה בציבור למיטיבי לכת 2013" של סמדר יערון ו-"פראנקל" שזכתה להצלחה סוחפת בפסטיבל עכו האחרון, יתארחו בתיאטרון עכו העונה: "הקוראז' של אימא" – המזמינה את הצופים למטבח בניחוח הונגרי, מופע הקברט "פרחה שם יפה" – להיט הפרינג' החדש של יוצרות "פאפעג'ינה", ההצגה "תיאטרון רפרטוארי", פרודיה פרועה על עולם התיאטרון שהועלתה בהצלחה בפסטיבל אדינבורו האחרון, ההצגה הפוליטית והקונטרוברסלית "קוראים לי רייצ'ל קורי", שזכתה לציון לשבח בתיאטרונטו, הגיעה לדיון בכנסת והועלתה ברחבי המדינה, הקומדיה האסלית "הרעלת זעתר" עם הבובה סומסום שחוזרת לבקשת הקהל ועוד.

החממה למחול תעלה את המופעים החדשים: "משפחה ברשת" – מופע בין תחומי על מקומה של האישה במסגרת המשפחתית שהפך לקאלט מיד עם הופעתו ו-"המרכבה" הנועז ורב הרושם שנוצרה בעקבות אסון השריפה בכרמל.

פרטים נוספים ניתן למצא באתר acco-tc.com

מתוך מופע הקברט "פרחה שם יפה" (צילום: יח"צ)
מתוך מופע הקברט "פרחה שם יפה" (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות