fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המצטיינת של עכו

היא הגיעה להישגים נפלאים בהיותה יו"ר מועצת נוער עירונית בעכו ולאחרונה זכתה להצטיינות על תפקידה בצבא. "אין לי ספק שבעתיד אעבוד בתחום החינוך בעכו", אומרת אושרת פרץ מעכו שמתכוונת להגיע הכי רחוק שאפשר
תהיה מאושרת להעניק חזרה לעכו. אושרת פרץ (צילום: דובר צה"ל)
תהיה מאושרת להעניק חזרה לעכו. אושרת פרץ (צילום: דובר צה"ל)
תהיה מאושרת להעניק חזרה לעכו. אושרת פרץ (צילום: דובר צה"ל)
תהיה מאושרת להעניק חזרה לעכו. אושרת פרץ (צילום: דובר צה"ל)

סג"מ אושרת פרץ, תושבת עכו בת 20 המשמשת קצינת מרכז קידום אוכלוסיות מיוחדות בפיקוד הצפון זכתה לאחרונה להצטיינות בקורס הדרכה ופיקוד וכמו כן בהשלמה לקצונה על המעורבות החברתית והמסירות שגילתה לאורך התהליך.

לדבריה, המסלול שהתווה לה את הדרך ונתן לה את הכלים להגיע למקום בו היא מצאת היום הוא בעיקר בזכות העשייה ברשת המתנ"סים של עכו. עוד בהיותה נערה היוותה פרץ ציר מכרזי במועצת הנוער העירונית בה השתתפה באופן פעיל מכיתה ז' עד י"ב. בכיתה ח' שימשה מזכירת המועצה ומכיתות ט'- י"ב עמדה בראש מועצת הנוער העירונית. בכיתה י"א קטפה את פרס שר החינוך לנוער מתנדב בתחום המנהיגות המקומית ע"ש אלעד ריבן ז"ל. כמו כן הייתה פעילה במועצת התלמידים בבית ספרה, דרסקי בעכו.

"זו היתה תקופה קסומה", משחזרת פרץ, "הייתי חוזרת כל יום ב- 20:00 בערב הביתה מותשת אך מרוצה מהיום שעבר עליי, מהחוויות להן זכיתי ומהכלים והידע שצברתי וסייעו לי בהמשך הדרך".

בסוף י"ב יצאה פרץ לשנת שירות בגרעין איתן של 'מרכז מעשה' בקרית שמונה. בשעות הבוקר ליוותה כיתה של בני נוער שנשרו מכל המסגרות והייתה מסייעת להם בלימודים ובשיחות אישיות על מנת שיישארו במסגרת הלימודית. בשעות אחר הצהריים הייתה מלווה את מועצת הנוער של העיר ואף סייעה במגוון פעילויות בתנועת הנוער המקומית.

לאחר סיום שנת השירות התגייסה ושימשה מפקדת עברית בבסיס מחווה אלון. לאחר מכן יצאה לקצונה שם שובצה לתפקידה כיום. בתחילה חששה מהתפקיד משום שידעה שתיתקל באנשים שהיא מכירה ויהיה לה קשה לעשות את ההפרדה, ולמרות החשש הראשוני הבינה מהר מאוד שהיא נמצאת במקום הנכון והתפקיד הוא סוג של ייעוד עבורה.

"אין לי ספק שבעתיד אעבוד בתחום החינוך באחת המסגרות בעכו. מבחינתי עכו היא הבית שהעניק לי כל כך הרבה ואהיה מאושרת להעניק לעיר שלי בחזרה", מסכמת פרץ.

טל קורן

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות