fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל, חוץ מכדורגל

השבוע נרשמה מתיחות בין המאמן יובל נעים לאלון חרזי, שהסתיימה בסולחה, מתיחות היתה גם בגזרת היו"ר יהודה ברששת וחרזי וגם היא נגמרה בסולחה, מתיחות נוספת היתה בין ברששת לדובר המועדון. נגמר בסולחה. כשכולם עסוקים במאבקי כבוד, למי יש זמן להחתים שחקנים
יובל נעים
קיץ לוהט בהפועל עכו. המאמן יובל נעים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עונת המלפפונים בעיצומה ובעוד קבוצות נבנות, מחתימות ומתחזקות, בהפועל עכו עדיין עסוקים במלחמות כבוד ואגו. עד כה, מתקשה הקבוצה להחתים שחקנים וראשיה היו טרודים השבוע בעיקר בהליכי גישור. בעניין המקצועי, כפי שכבר פרסמנו, השוער דודו גורש, מושיקו מישאלוף, יובל שבתאי, אדי גוטליב, אמיה טגה, שניר משען, גיא דיין, ושוער המשנה שלומי איטח, ממשיכים. דניאל מג'ר מקבוצת הנוער אמור להצטרף גם הוא לסגל.

השבוע התגלו קשיים בהחתמת שחקני חיזוק זרים. בעוד הבלם דימקאו פידליס שוחרר והקשר הסרבי נבויסה מרינקוביץ' חתם בהפועל חיפה, המגעים עם הבלם סרג'ה קנזביץ' והקשר ברניסלב יובנוביץ', תקועים בגלל פערים כספיים. בפגישה שהתקיימה השבוע עם נציגי השחקנים, נדהמו אנשי עכו לגלות כי השחקנים דורשים שכר כפול מזה שקיבלו בעונה שעברה. היו"ר יהודה ברששת: "אני מודע לקשיים ומאמין שהם ייפתרו ובימים הקרובים נוכל לבשר על החתמת שחקנים".

סולחה. עוד סולחה

ביום שישי שעבר, ימים ספורים לאחר הסערה סביב מינויו של אלון חרזי ליועץ על במועדון על ידי העירייה ללא ידיעת חברי העמותה, התקיימה פגישה בין ראש העירייה שמעון לנקרי ליו"ר יהודה ברששת. ראש העיר התנצל בפני ברששת על השתלשלות העניינים ולאחר שלובנו הדברים דנו השניים בדרכים לקידום הקבוצה. ברששת: "היתה פגישה חיובית ומעתה נתרכז ונתמקד בהכנות המקצועיות לעונה הקרובה".

מחלוקת. עוד מחלוקת

בשבוע שעבר ציטטנו גורם בכיר בהפועל עכו שהזהיר: "המינוי של חרזי סתם ייצור מתיחות. הרי יגיע הרגע שחרזי ירצה שחקן מסוים והצוות המקצועי יתנגד. מי יקבע? הרי מישהו מהצדדים ייפגע". לא היינו צריכים לחכות הרבה כדי שהנבואה תתגשם. במהלך השבוע האחרון ניסה חרזי לקדם עסקה בה יגיעו לעכו הבלם סארי פלאח והחלוץ הצעיר דניאל הבר, שניהם ממכבי חיפה. במקביל, הביע חרזי התנגדות להחתמתם של הבלם הסרבי סרג'ה קנזביץ' והקשר ברניסלב יובנוביץ'. הפגישה שקיים חרזי עם היו"ר ברששת וסוכני השחקנים, התפוצצה והסתיימה באקורדים צורמים.

יובל נעים
הפנים אומרות הכל. המאמן יובל נעים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שגב מסדר

עבר לילה ויהי יום ומנכ"ל העירייה אוהד שגב, זימן אליו את היו"ר ברששת, המאמן נעים והיועץ חרזי, לפגישה מרובעת, בסיומה הוחלט על הפשרת היחסים בין הניצים ובנאום סיכום של ברששת: "במהלך הפגישה הובהר לכל צד מה סמכותו ומה אחריותו, ונקבע שיתוף פעולה מלא". בנוסף, חל איסור על הצוות המקצועי להתראיין לכלי התקשורת וזאת "על מנת לאפשר לצוות המקצועי לעבוד בשקט ולהתכונן בצורה טובה לפתיחת העונה", כדברי ברששת.

לנקרי התערב ומחירי המנויים הוזלו

בעקבות פרסום מחירי המנויים לעונה הקרובה, התערב ראש העירייה שמעון לנקרי והורה לחברה הכלכלית, שאחראית על מכירת ושיווק המנויים להוזילם. כך למשל, מחיר מנוי למבוגר, שהיה אמור לעלות 500 שקלים, הופחת ל-300 שקלים. מחיר מנוי לחיילים ונוער הוזל מ-250 שקלים ל-150 שקלים. מחירי מנויים לוועדי עובדים ברכישה מרוכזת של מעל 50 מנויים ונכי צה"ל, הורד ל-300 שקלים (במקום 450 שקלים). מחיר מנוי לילד עד גיל 13 יעמוד על 50 שקלים בלבד.

הדובר שלא דיבר

בכל ישיבות עמותת הפועל עכו שהתקיימו בשבועות האחרונים, סוכם כי דובר המועדון מיקי חדד, הוא האיש שיהיה אחראי להוציא הודעות מסודרות לתקשורת. בשבוע האחרון הופתע חדד לגלות "הודעות רשמיות" שנמסרו בשם המועדון, וזאת ללא ידיעתו וללא עדכונו. חדד הנבוך ניסה להבין מה קרה עד שגילה שמי שמדברר את המועדון הוא לא אחר מאשר היו"ר ברששת. חדד: "ניסיתי ליצור קשר עם יהודה, אבל הוא לא ענה והרגשתי שהוא מסנן אותי. יום לאחר מכן הוא חזר אליי והבהרנו את העניינים". ברששת: "היה מקרה בודד אחד שבו כתב ניסה להשיג את מיקי והוא לא ענה. הוא הסביר שהוא עובד בנגריה ולכן לא שמע את הטלפון. ליבנו את העניין ועכשיו הכל בסדר. מיקי ממשיך בתפקידו כדובר המועדון".

ויש גם עתירה נגד מינוי חרזי. הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי ב"צפון -1"

 בהכנת הכתבה השתתף זיו פרבר

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות